Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40160
Назва: Розробка CRM системи для контролю та управління взаємодією з потенційними клієнтами
Інші назви: Development of a CRM system for monitoring and managing interactions with potential customers
Автори: Голинська, Олена Олегівна
Holynska, O.O.
Бібліографічний опис: Голинська О. О. Розробка CRM системи для контролю та управління взаємодією з потенційними клієнтами: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / О.О. Голинська. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 80 с.
Bibliographic description: Holynska O. O. Development of a CRM system for monitoring and managing interactions with potential customers.: Diploma thesis for the master level qualification of specialty "121 — Software Engineering"/ O. O. Holynska — Ternopil: TNTU, 2022. — 80 pp.
Дата публікації: 11-січ-2023
Дата подання: 11-січ-2023
Дата внесення: 11-січ-2023
Видавництво: ТНТУ ім. І Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І. Пулюя
Науковий керівник: Мудрик, Іван Ярославович
УДК: 004.9
Теми: 121
інженерія програмного забезпечення
Java
Spring Boot
BootStrap
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи магістра є проектування та реалізація веб-орієнтованої системи для залучення нових та покращення відносин з існуючими клієнтами.
Опис: В роботі здійснено аналіз предметної області, розглянуто доцільність використання CRM системи для різних видів підприємств, а також визначено функціональні вимоги до програмного продукту та проаналізовано обрані веб-технології для реалізації програмного забезпечення. У роботі здійснено проектування архітектури системи, моделі бази даних, моделювання варіантів використання. Результатом виконання кваліфікаційної роботи магістра є CRM система для зберігання інформації про клієнтів компанії, обробки та аналізу даних задля покращення процесу комунікації та налагодження співпраці, а також для збільшення прибутку підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40160
Перелік літератури: 1. CRM (customer relationship management) – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.techtarget.com/searchcustomerexperience/definition/CRM-customer-relationship-management
2. What Is The Role Of A CRM? – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pipelinecrm.com/blog/what-is-the-role-of-a-crm
3. Importance of Customer Relationship Management (CRM) – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://managementstudyguide.com/importance-of-crm.htm
4. Customer Relationship Management – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sci-hub.se/https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-662-55381-7
5. Benefits of CRM Software for Different Industries ? – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://yourstory.com/mystory/benefits-of-crm-software-for-different-industries
6. How 4 different industries use CRM and automation technology – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://keap.com/business-success-blog/sales/crm/how-4-different-industries-use-crm-and-automation-technology
7. The Customer is The King. How CRM Systems Help Companies From Different Industries to Reach Their Potential – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://xbsoftware.com/blog/use-of-crm-in-different-spheres/
8. Spring Framework – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://spring-projects.ru/projects/spring-framework/.0
9. MSDN – Основи HTML – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://msdn.microsoft.com/ru-ru/library/wx4hctt4.aspx.
10. IntelliJ IDEA [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.jetbrains.com/idea/?host=intellijidea.net.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голинська_Магістерська_робота.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора