Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМудрик, Іван Ярославович-
dc.contributor.authorГолинська, Олена Олегівна-
dc.contributor.authorHolynska, O.O.-
dc.date.accessioned2023-01-11T02:45:00Z-
dc.date.available2023-01-11T02:45:00Z-
dc.date.issued2023-01-11-
dc.date.submitted2023-01-11-
dc.identifier.citationГолинська О. О. Розробка CRM системи для контролю та управління взаємодією з потенційними клієнтами: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / О.О. Голинська. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40160-
dc.descriptionВ роботі здійснено аналіз предметної області, розглянуто доцільність використання CRM системи для різних видів підприємств, а також визначено функціональні вимоги до програмного продукту та проаналізовано обрані веб-технології для реалізації програмного забезпечення. У роботі здійснено проектування архітектури системи, моделі бази даних, моделювання варіантів використання. Результатом виконання кваліфікаційної роботи магістра є CRM система для зберігання інформації про клієнтів компанії, обробки та аналізу даних задля покращення процесу комунікації та налагодження співпраці, а також для збільшення прибутку підприємства.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи магістра є проектування та реалізація веб-орієнтованої системи для залучення нових та покращення відносин з існуючими клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subject121uk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectJavauk_UA
dc.subjectSpring Bootuk_UA
dc.subjectBootStrapuk_UA
dc.titleРозробка CRM системи для контролю та управління взаємодією з потенційними клієнтамиuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a CRM system for monitoring and managing interactions with potential customersuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. CRM (customer relationship management) – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.techtarget.com/searchcustomerexperience/definition/CRM-customer-relationship-managementuk_UA
dc.relation.references2. What Is The Role Of A CRM? – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pipelinecrm.com/blog/what-is-the-role-of-a-crmuk_UA
dc.relation.references3. Importance of Customer Relationship Management (CRM) – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://managementstudyguide.com/importance-of-crm.htmuk_UA
dc.relation.references4. Customer Relationship Management – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sci-hub.se/https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-662-55381-7uk_UA
dc.relation.references5. Benefits of CRM Software for Different Industries ? – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://yourstory.com/mystory/benefits-of-crm-software-for-different-industriesuk_UA
dc.relation.references6. How 4 different industries use CRM and automation technology – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://keap.com/business-success-blog/sales/crm/how-4-different-industries-use-crm-and-automation-technologyuk_UA
dc.relation.references7. The Customer is The King. How CRM Systems Help Companies From Different Industries to Reach Their Potential – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://xbsoftware.com/blog/use-of-crm-in-different-spheres/uk_UA
dc.relation.references8. Spring Framework – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://spring-projects.ru/projects/spring-framework/.0uk_UA
dc.relation.references9. MSDN – Основи HTML – [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://msdn.microsoft.com/ru-ru/library/wx4hctt4.aspx.uk_UA
dc.relation.references10. IntelliJ IDEA [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.jetbrains.com/idea/?host=intellijidea.net.uk_UA
dc.identifier.citationenHolynska O. O. Development of a CRM system for monitoring and managing interactions with potential customers.: Diploma thesis for the master level qualification of specialty "121 — Software Engineering"/ O. O. Holynska — Ternopil: TNTU, 2022. — 80 pp.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:121 — інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голинська_Магістерська_робота.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора