Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773

Titre: Засади репутаційного маркетингу в мережі інтернет
Autre(s) titre(s): Principles of reputation mar eting in internet
Auteur(s): Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Піняк І. Л. Засади репутаційного маркетингу в мережі інтернет / Ірина Любомирівна Піняк // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 50–52.
Bibliographic description (International): Piniak I. (2022) Zasady reputatsiinoho marketynhu v merezhi internet [Principles of reputation mar eting in internet]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 50-52 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Date de publication: 23-nov-2022
Date of entry: 28-déc-2022
Editeur: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
UDC: 339.138.659.І
004.77
Number of pages: 3
Page range: 50-52
Start page: 50
End page: 52
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773
ISBN: 978-617-7875-47-4
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.