Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна
dc.contributor.authorPiniak, Iryna
dc.coverage.temporal23-24 листопада 2022 р.
dc.coverage.temporal23-24 November 2022
dc.date.accessioned2022-12-28T14:00:12Z-
dc.date.available2022-12-28T14:00:12Z-
dc.date.created2022-11-23
dc.date.issued2022-11-23
dc.identifier.citationПіняк І. Л. Засади репутаційного маркетингу в мережі інтернет / Ірина Любомирівна Піняк // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 50–52.
dc.identifier.isbn978-617-7875-47-4
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773-
dc.format.extent50-52
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
dc.relation.ispartofProceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
dc.titleЗасади репутаційного маркетингу в мережі інтернет
dc.title.alternativePrinciples of reputation mar eting in internet
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc339.138.659.І
dc.subject.udc004.77
dc.identifier.citationenPiniak I. (2022) Zasady reputatsiinoho marketynhu v merezhi internet [Principles of reputation mar eting in internet]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 50-52 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
dc.citation.spage50
dc.citation.epage52
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Ebben a gyűjteményben:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!