Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773

Назва: Засади репутаційного маркетингу в мережі інтернет
Інші назви: Principles of reputation mar eting in internet
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Піняк І. Л. Засади репутаційного маркетингу в мережі інтернет / Ірина Любомирівна Піняк // ICBuTS-2022, 23-24 листопада 2022 р. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 50–52.
Bibliographic description: Piniak I. (2022) Zasady reputatsiinoho marketynhu v merezhi internet [Principles of reputation mar eting in internet]. ICBuTS-2022 (Tern., 23-24 November 2022), pp. 50-52 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“, 2022
Proceeding of Ⅱ International Scientific Conference: “Business Transformation for Sustainable Future: Research, Digitalization and Innovation”, 2022
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-практична конференція „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації“
Дата публікації: 23-лис-2022
Дата внесення: 28-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 23-24 листопада 2022 р.
23-24 November 2022
УДК: 339.138.659.І
004.77
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 50-52
Початкова сторінка: 50
Кінцева сторінка: 52
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39773
ISBN: 978-617-7875-47-4
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації» (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.