Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39502
Назва: Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності підприємства
Інші назви: Development of marketing potential and its role in enterprise efficiency increase
Автори: Сташок, Ірина Ігорівна
Stashok, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Сташок І. І. Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності підприємства : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / І. І. Сташок — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 81 с.
Дата публікації: 21-гру-2022
Дата внесення: 23-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
фірмовий магазин.
маркетинговий потенціал
маркетингове середовище
Інтернет-магазин
відділ збуту
marketing management
strategy
market of advertising services
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Розроблено рекомендації щодо формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу підприємства ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ». Запропоновано та обґрунтовано ряд заходів (відкриття Інтернет- магазину, оновлення відділу збуту, відкриття фірмових магазинів) зростання маркетингового потенціалу та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Робота пройшла апробацію на ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.
Research for obtaining a master's degree in specialty 075 «Marketing» – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. – Ternopil, 2022. Recommendations have been developed for the formation of a strategy for the development of the marketing potential of the LEONI Varning System UA GmbH LLC. A number of measures (opening of an online store, renewal of the sales department, opening of branded stores) to increase the marketing potential and increase the efficiency of the enterprise's marketing activities are proposed and substantiated. The work was tested at LEONI Varning System UA GmbH, LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.
Опис: У сучасній доктрині маркетингу подано різні економічні моделі, методи, засоби, алгоритми здійснення планування та організування маркетингової діяльності підприємства. Поряд із цим, практика діяльності виробничих підприємств доводить використання незначної частини маркетингового інструментарію, котрий заважає у повному обсязі використовувати наявні можливості підприємства та гальмує процес впровадження маркетингових стратегій у господарську діяльність, як напряму раціонального використання маркетингового потенціалу. В даному контексті, вивчення питань оцінки поточного стану та подальшого зростання маркетингового потенціалу є досить актуальними для функціонуючих та розвиваючих підприємств різних галузей національної економіки. Наявність у них значного обсягу виробничих потужностей, унікального обладнання та компетентних фахівців поєднано із досить жорсткою конкуренцією та несистемним вивченням ринку засвідчує не повне та неефективне використання зазначеними підприємствами свого потенціалу. У результаті зазначеного виробниче підприємство не забезпечує повноцінного контролю своєї ніші на ринку та постійно знижує власні ринкові позиції, тим самим знижуючи розмір основного джерела фінансування виробничо-господарських процесів – чистого прибутку. Зазначена ситуація у першу чергу обумовлена відсутністю розуміння важливості та вирішальності повного використання маркетингового потенціалу підприємства, як одного із ключових елементів загального потенціалу підприємства, що обумовлює необхідність глибшого дослідження визначеної проблематики.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Поняття маркетингового потенціалу та його місце у складі економічного потенціалу підприємства
1.2 Фактори формування та основні складові маркетингового потенціалу підприємства
1.3 Особливості оцінювання маркетингового потенціалу підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ «ЛЕОНІ ВАЕРНІНГ СИСТЕМ УА ГМБХ»
2.1 Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ»
2.2 Моніторинг маркетингового середовища підприємства
2.3 Діагностування маркетингового потенціалу підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ «ЛЕОНІ ВАЕРНІНГ СИСТЕМ УА ГМБХ»
3.1. Розробка заходів забезпечення зростання маркетингового потенціалу підприємства
3.2. Обґрунтування економічного ефекту запропонованих заходів
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
4.1. Організація охорони праці на підприємстві
4.2. Безпека у надзвичайних ситуаціях на підприємстві
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39502
Власник авторського права: © Сташок Ірина Ігорівна, 2022
Перелік літератури: 1. Артеменко С. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі : дис. канд. екон. наук : спец. 08.00.04 / С. В. Артеменко ; Харк. держ. ун-т. харч. і торг. – Х., 2014. – 314 с.
2. Багорка М. О., Юрченко Н. І. Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємств. Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. праць. 2020. Вип. 2(76). С.137-145.
3. Балабанова Л. В., Мажинський Р. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. посіб. Київ : Професіонал, 2016. 288 с.
4. Бергер А.Д. Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі. Наукові праці НУХТ. 2018. Т. 24. №1. С.96-100.
5. Божко В.М. Маркетинговий потенціал: сутність, складові та взаємоз’язок з економічним потенціалом підприємства. Економічний форум. 2012. №1. С. 157-165.
6. Бойко Р.В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. №6. Т. 1. С. 42-48.
7. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Електронний науковий журнал. 2016.№.8. С. 96- 103.
8. Бутенко Н. В. Організаційно-економічні та методичні засади формування маркетингового потенціалу промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету, 2010. № 6. T. 3. С. 53-57.
9. Васильківський Д. М. Сучасні засади управління маркетинговим потенціалом. Наука й економіка. Хмельницький: Хмельницький економічний університет. 2011. №2. С. 60-64.
10. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг : навч. посіб. Київ: ІНКОС, 2017. 255 с.
11. Григор’єва Л. В. Формування маркетингового потенціалу промислових підприємств з врахуванням інтеграційних тенденцій економіки України. Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв’язків і залучення іноземних інвестицій: регіональний аспект. 2017. Ч. 3. С. 1273-1279.
12. Грищук М. В. Основи охорони праці : підручник для студ. вищих навч. закл. К. : Кондор, 2007. 238 с.
13. Гросул В. А. Управління маркетинговим потенціалом в процесі реалізації механізмів усталеного розвитку підприємств. Механізми стабілізації й розвитку діяльності підприємств : колект. монографія. Донецьк : [Б. в.], 2013. С. 124-135
14. Давидова А.С. Роль та значення маркетингового потенціалу виробничого підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. №2. Т. 2. С. 112-115.
15. Деревльов В. Л. Роль маркетингового потенціалу у забезпеченні розвитку підприємства. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Випуск 3-1 (46). С. 118-123.
16. Диба Л.М. Сутність понять інтелектуальний потенціал та інтелектуальний капітал як економічних категорій. Економічний вісник університету. 2017. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ Evu/2011_17_1/Dyba.pdf (дата звернення до ресурсу 22.11.2022)
17. Дідченко О.І. Маркетинговий потенціал підприємства як складова економічного потенціалу. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2013. № 1. С. 269–272.
18. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці : Підручник. Львів: Афіша, 2004. 320 с.
19. Іваненко В.О., Ковальчук О.Р. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів. Вісник ЖДТУ. 2019. № 1 (87). С. 72 – 82.
20. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 126-134.
21. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2017. № 1. С. 135-136.
22. Коваль Т.О., Яхкінд В.П. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства. Бізнес Інформ. 2016. № 9. С. 112-118.
23. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія. Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 516 с.
24. Кохан М. М. Формування системи діагностичних показників маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства. Бізнес Інформ. 2015. № 2. С. 302-308.
25. Коюда В.О. Система показників для оцінки інтелектуального потенціалу підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2021. №33. С. 186-190.
26. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294- 2022-11-8381 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
27. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
28. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу. Тернопіль: «Бескиди», 2020. 179 с. (С. 77-86)
29. Краузе О.І. Дослідження поведінки споживачів та методів формування споживчого попиту. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції]: колективна монографія. за заг ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2021. С. 89-122. (351 с.)
30. Краузе О.І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія. за заг. ред. О. Панухник. Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. С. 140-146.
31. Краузе О.І., Голда Н.М., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.
32. Краузе О.І., Кулик Ю.І., Піняк І.Л. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів. Регіональна економіка та управління. № 4 (34). 2021 р. С. 135-147.
33. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdf (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
34. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. 2022. №3. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
35. Кривошеєва Н.М. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. № 2. С. 556–563.
36. Лисенко К.М. Маркетинговий потенціал підприємства та його економічна сутність. Вісник Національного університету харчових технологій. Серія: Економічні науки. Електронний ресурс. URL: http://www.rusnauka.com/16_ADEN_2010/Economics/66274.doc.htm (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
37. Лисенко Ю. Г. Управління маркетинговим потенціалом підприємства. Донецк : Восток, 2015. 352 с.
38. Маматова Л.Ш. Місце маркетингового потенціалу в системі фінансово-інвестиційного потенціалу підприємств. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності : зб. наук. праць ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. Вип. 15. С. 140–145.
39. Маринич І. А., Кадилович Н. Р. Наукові підходи до формування потенціалу підприємства. Л. : Изд-во НЛТУ, 2011. Вип. 20.15. 224 с.
40. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.
41. Маркова Н.М. Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.04. Маріуполь, 2010. 21 с.
42. Мороз Л., Лебідь Т. Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Львів: вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2010. С. 45-50.
43. Нечепуренко М. Проблеми економічного розвитку підприємств. Питання економічних наук. 2016. № 1 (17). С. 23-25.
44. Олексюк О. Маркетинговий потенціал підприємств цементної промисловості України. Маркетинг в Україні. 2011. № 4. С. 12-18.
45. Офіційний сайт підприємства ТзОВ «Леоні Ваернінг Систем УА ГмбХ». URL: https://www.leoni-ukraine.com/uk/misceznakhodzhennja/leoni- vaering-sistems-ua-gmbkh-strii/ (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)
46. Пастухова В. В. Концепція ключових факторів успіху в системі стратегічного управління підприємством. Менеджер. 2011. № 1(13). С. 31-36.
47. Пилипенко А.А., Березовський К.М. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності. Економіка розвитку. 2013. № 4. С. 109–117.
48. Пилипенко А.А., Березовський К.М. Розвиток технології оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства через рівень його стратегічної відповідності. Економіка: реалії часу. 2014. № 6. С. 6–20.
49. Поліщук І.І. Етапізація управління маркетинговим потенціалом сучасного підприємства. Вісник ХНТУ. 2019. № 3 (70). С. 189-193.
50. Поліщук І.І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Науковий вісник Полісся. 2016. Вип. 2. С. 97–102.
51. Поліщук І.І., Шарко В.В. Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економіка та суспільство. 2016. № 4. С. 207-215.
52. Птащенко О. В. Удосконалення маркетингового забезпечення товарної інноваційної політики підприємства шляхом впровадження бренд-сайту. Управління розвитком. 2010. № 20 (96). С. 101–103.
53. Радіонова А.П. Оцінка та реалізації маркетингового потенціалу розвитку машинобудівних підприємств регіону. Регіонологія. 2019. № 3.
54. Рожко Н., Бурліцька О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку. Галицький економічний вісник. 2010. № 2 (27). С. 60-63.
55. Сабецька Т.І. Теоретичні аспекти визначення виробничо- маркетингового потенціалу підприємства. Економічний простір: Збірник наукових праць. №85. Дніпропетровськ: ПДАБА, 2014. С. 174—186.
56. Саєнко М. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. Тернопіль : Економічна думка, 2017. 352 с.
57. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
58. Телишевська Л. І., Комишан О. І., Сергеєв С. С. Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства. Mechanism of Economic Regulation. 2012. № 3. С. 126-132
59. Тягунова Н. М., Боїн В. О., Тягунова З. О. Маркетинговий потенціал торговельних підприємств споживчої кооперації.Українська кооперація. 2011. № 4. URL: http://www.ukrcoop-journal.com.ua/num/Ctjagunova.htm. (дата звернення до ресурсу 28.11.2022)
60. Халімовський М.О., Зацарний В.В. та ін. Основи охорони праці: Підручник. К.: Основа, 2003. 472 с.
61. Хомяков В. І., Бєлінська В. М., Федоренко О. В. Потенціал і розвиток підприємства : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Кондор, 2011. 432 с.
62. Шарко В. Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 207-215.
63. Яким P.C. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник. - Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2005. - 304 с.
64. Krause О.І. Marketing Internet technologies in the field of services / Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska. Galati, Romania, 2021. pp. 104- 116. (222 р.)
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська Сташок.pdf9,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка (Сташок).pdf648,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора