Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39502
Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.authorСташок, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorStashok, Iryna-
dc.date.accessioned2022-12-23T08:34:15Z-
dc.date.available2022-12-23T08:34:15Z-
dc.date.issued2022-12-21-
dc.identifier.citationСташок І. І. Розвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності підприємства : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / І. І. Сташок — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 81 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39502-
dc.descriptionУ сучасній доктрині маркетингу подано різні економічні моделі, методи, засоби, алгоритми здійснення планування та організування маркетингової діяльності підприємства. Поряд із цим, практика діяльності виробничих підприємств доводить використання незначної частини маркетингового інструментарію, котрий заважає у повному обсязі використовувати наявні можливості підприємства та гальмує процес впровадження маркетингових стратегій у господарську діяльність, як напряму раціонального використання маркетингового потенціалу. В даному контексті, вивчення питань оцінки поточного стану та подальшого зростання маркетингового потенціалу є досить актуальними для функціонуючих та розвиваючих підприємств різних галузей національної економіки. Наявність у них значного обсягу виробничих потужностей, унікального обладнання та компетентних фахівців поєднано із досить жорсткою конкуренцією та несистемним вивченням ринку засвідчує не повне та неефективне використання зазначеними підприємствами свого потенціалу. У результаті зазначеного виробниче підприємство не забезпечує повноцінного контролю своєї ніші на ринку та постійно знижує власні ринкові позиції, тим самим знижуючи розмір основного джерела фінансування виробничо-господарських процесів – чистого прибутку. Зазначена ситуація у першу чергу обумовлена відсутністю розуміння важливості та вирішальності повного використання маркетингового потенціалу підприємства, як одного із ключових елементів загального потенціалу підприємства, що обумовлює необхідність глибшого дослідження визначеної проблематики.uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Розроблено рекомендації щодо формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу підприємства ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ». Запропоновано та обґрунтовано ряд заходів (відкриття Інтернет- магазину, оновлення відділу збуту, відкриття фірмових магазинів) зростання маркетингового потенціалу та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Робота пройшла апробацію на ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractResearch for obtaining a master's degree in specialty 075 «Marketing» – Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. – Ternopil, 2022. Recommendations have been developed for the formation of a strategy for the development of the marketing potential of the LEONI Varning System UA GmbH LLC. A number of measures (opening of an online store, renewal of the sales department, opening of branded stores) to increase the marketing potential and increase the efficiency of the enterprise's marketing activities are proposed and substantiated. The work was tested at LEONI Varning System UA GmbH, LLC, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.-
dc.description.tableofcontentsВСТУПuk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Поняття маркетингового потенціалу та його місце у складі економічного потенціалу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.2 Фактори формування та основні складові маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents1.3 Особливості оцінювання маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ «ЛЕОНІ ВАЕРНІНГ СИСТЕМ УА ГМБХ»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1 Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТзОВ «ЛЕОНІ Ваернінг Систем УА ГмбХ»uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2 Моніторинг маркетингового середовища підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents2.3 Діагностування маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТЗОВ «ЛЕОНІ ВАЕРНІНГ СИСТЕМ УА ГМБХ»uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Розробка заходів забезпечення зростання маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Обґрунтування економічного ефекту запропонованих заходівuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХuk_UA
dc.description.tableofcontents4.1. Організація охорони праці на підприємствіuk_UA
dc.description.tableofcontents4.2. Безпека у надзвичайних ситуаціях на підприємствіuk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 4uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИuk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛuk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectфірмовий магазин.uk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectІнтернет-магазинuk_UA
dc.subjectвідділ збутуuk_UA
dc.subjectmarketing management-
dc.subjectstrategy-
dc.subjectmarket of advertising services-
dc.titleРозвиток маркетингового потенціалу і його роль у підвищенні ефективності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of marketing potential and its role in enterprise efficiency increaseuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сташок Ірина Ігорівна, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Артеменко С. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємств роздрібної торгівлі : дис. канд. екон. наук : спец. 08.00.04 / С. В. Артеменко ; Харк. держ. ун-т. харч. і торг. – Х., 2014. – 314 с.uk_UA
dc.relation.references2. Багорка М. О., Юрченко Н. І. Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємств. Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. праць. 2020. Вип. 2(76). С.137-145.uk_UA
dc.relation.references3. Балабанова Л. В., Мажинський Р. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства : навч. посіб. Київ : Професіонал, 2016. 288 с.uk_UA
dc.relation.references4. Бергер А.Д. Методичний підхід до формування маркетингового потенціалу підприємств м’ясопереробної галузі. Наукові праці НУХТ. 2018. Т. 24. №1. С.96-100.uk_UA
dc.relation.references5. Божко В.М. Маркетинговий потенціал: сутність, складові та взаємоз’язок з економічним потенціалом підприємства. Економічний форум. 2012. №1. С. 157-165.uk_UA
dc.relation.references6. Бойко Р.В. Формування ефективної політики просування продукції підприємства на ринку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. №6. Т. 1. С. 42-48.uk_UA
dc.relation.references7. Бубенець І.Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Електронний науковий журнал. 2016.№.8. С. 96- 103.uk_UA
dc.relation.references8. Бутенко Н. В. Організаційно-економічні та методичні засади формування маркетингового потенціалу промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету, 2010. № 6. T. 3. С. 53-57.uk_UA
dc.relation.references9. Васильківський Д. М. Сучасні засади управління маркетинговим потенціалом. Наука й економіка. Хмельницький: Хмельницький економічний університет. 2011. №2. С. 60-64.uk_UA
dc.relation.references10. Гірченко Т. Д., Дубовик О. В. Маркетинг : навч. посіб. Київ: ІНКОС, 2017. 255 с.uk_UA
dc.relation.references11. Григор’єва Л. В. Формування маркетингового потенціалу промислових підприємств з врахуванням інтеграційних тенденцій економіки України. Проблеми розвитку зовнішньоекономічних зв’язків і залучення іноземних інвестицій: регіональний аспект. 2017. Ч. 3. С. 1273-1279.uk_UA
dc.relation.references12. Грищук М. В. Основи охорони праці : підручник для студ. вищих навч. закл. К. : Кондор, 2007. 238 с.uk_UA
dc.relation.references13. Гросул В. А. Управління маркетинговим потенціалом в процесі реалізації механізмів усталеного розвитку підприємств. Механізми стабілізації й розвитку діяльності підприємств : колект. монографія. Донецьк : [Б. в.], 2013. С. 124-135uk_UA
dc.relation.references14. Давидова А.С. Роль та значення маркетингового потенціалу виробничого підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. №2. Т. 2. С. 112-115.uk_UA
dc.relation.references15. Деревльов В. Л. Роль маркетингового потенціалу у забезпеченні розвитку підприємства. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2018. Випуск 3-1 (46). С. 118-123.uk_UA
dc.relation.references16. Диба Л.М. Сутність понять інтелектуальний потенціал та інтелектуальний капітал як економічних категорій. Економічний вісник університету. 2017. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ Evu/2011_17_1/Dyba.pdf (дата звернення до ресурсу 22.11.2022)uk_UA
dc.relation.references17. Дідченко О.І. Маркетинговий потенціал підприємства як складова економічного потенціалу. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2013. № 1. С. 269–272.uk_UA
dc.relation.references18. Жидецький В.Ц. Основи охорони праці : Підручник. Львів: Афіша, 2004. 320 с.uk_UA
dc.relation.references19. Іваненко В.О., Ковальчук О.Р. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів. Вісник ЖДТУ. 2019. № 1 (87). С. 72 – 82.uk_UA
dc.relation.references20. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 126-134.uk_UA
dc.relation.references21. Карпенко А.В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2017. № 1. С. 135-136.uk_UA
dc.relation.references22. Коваль Т.О., Яхкінд В.П. Методичні засади оцінки стратегічних конкурентних позицій при формуванні маркетингового потенціалу підприємства. Бізнес Інформ. 2016. № 9. С. 112-118.uk_UA
dc.relation.references23. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія. Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.references24. Кохан М. М. Формування системи діагностичних показників маркетингового потенціалу фармацевтичного підприємства. Бізнес Інформ. 2015. № 2. С. 302-308.uk_UA
dc.relation.references25. Коюда В.О. Система показників для оцінки інтелектуального потенціалу підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2021. №33. С. 186-190.uk_UA
dc.relation.references26. Краузе О. І., Піняк І. Л., Шпилик С. В. Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2022. №11. URL: https://doi.org/10.25313/2520-2294- 2022-11-8381 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references27. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references28. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу. Тернопіль: «Бескиди», 2020. 179 с. (С. 77-86)uk_UA
dc.relation.references29. Краузе О.І. Дослідження поведінки споживачів та методів формування споживчого попиту. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції]: колективна монографія. за заг ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: ФОП Шпак В.Б., 2021. С. 89-122. (351 с.)uk_UA
dc.relation.references30. Краузе О.І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія. за заг. ред. О. Панухник. Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references31. Краузе О.І., Голда Н.М., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.uk_UA
dc.relation.references32. Краузе О.І., Кулик Ю.І., Піняк І.Л. Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів. Регіональна економіка та управління. № 4 (34). 2021 р. С. 135-147.uk_UA
dc.relation.references33. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdf (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references34. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. 2022. №3. С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082 (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references35. Кривошеєва Н.М. Складові маркетингового потенціалу підприємства в системі стратегічного управління. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. № 2. С. 556–563.uk_UA
dc.relation.references36. Лисенко К.М. Маркетинговий потенціал підприємства та його економічна сутність. Вісник Національного університету харчових технологій. Серія: Економічні науки. Електронний ресурс. URL: http://www.rusnauka.com/16_ADEN_2010/Economics/66274.doc.htm (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references37. Лисенко Ю. Г. Управління маркетинговим потенціалом підприємства. Донецк : Восток, 2015. 352 с.uk_UA
dc.relation.references38. Маматова Л.Ш. Місце маркетингового потенціалу в системі фінансово-інвестиційного потенціалу підприємств. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності : зб. наук. праць ДВНЗ «ПДТУ». – Маріуполь, 2017. Вип. 15. С. 140–145.uk_UA
dc.relation.references39. Маринич І. А., Кадилович Н. Р. Наукові підходи до формування потенціалу підприємства. Л. : Изд-во НЛТУ, 2011. Вип. 20.15. 224 с.uk_UA
dc.relation.references40. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 252 с.uk_UA
dc.relation.references41. Маркова Н.М. Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.00.04. Маріуполь, 2010. 21 с.uk_UA
dc.relation.references42. Мороз Л., Лебідь Т. Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства. Львів: вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2010. С. 45-50.uk_UA
dc.relation.references43. Нечепуренко М. Проблеми економічного розвитку підприємств. Питання економічних наук. 2016. № 1 (17). С. 23-25.uk_UA
dc.relation.references44. Олексюк О. Маркетинговий потенціал підприємств цементної промисловості України. Маркетинг в Україні. 2011. № 4. С. 12-18.uk_UA
dc.relation.references45. Офіційний сайт підприємства ТзОВ «Леоні Ваернінг Систем УА ГмбХ». URL: https://www.leoni-ukraine.com/uk/misceznakhodzhennja/leoni- vaering-sistems-ua-gmbkh-strii/ (дата звернення до ресурсу 17.11.2022)uk_UA
dc.relation.references46. Пастухова В. В. Концепція ключових факторів успіху в системі стратегічного управління підприємством. Менеджер. 2011. № 1(13). С. 31-36.uk_UA
dc.relation.references47. Пилипенко А.А., Березовський К.М. Оцінювання маркетингового потенціалу та забезпечення цільової орієнтації підприємства через визначення його стратегічної відповідності. Економіка розвитку. 2013. № 4. С. 109–117.uk_UA
dc.relation.references48. Пилипенко А.А., Березовський К.М. Розвиток технології оцінювання маркетингового потенціалу промислового підприємства через рівень його стратегічної відповідності. Економіка: реалії часу. 2014. № 6. С. 6–20.uk_UA
dc.relation.references49. Поліщук І.І. Етапізація управління маркетинговим потенціалом сучасного підприємства. Вісник ХНТУ. 2019. № 3 (70). С. 189-193.uk_UA
dc.relation.references50. Поліщук І.І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Науковий вісник Полісся. 2016. Вип. 2. С. 97–102.uk_UA
dc.relation.references51. Поліщук І.І., Шарко В.В. Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економіка та суспільство. 2016. № 4. С. 207-215.uk_UA
dc.relation.references52. Птащенко О. В. Удосконалення маркетингового забезпечення товарної інноваційної політики підприємства шляхом впровадження бренд-сайту. Управління розвитком. 2010. № 20 (96). С. 101–103.uk_UA
dc.relation.references53. Радіонова А.П. Оцінка та реалізації маркетингового потенціалу розвитку машинобудівних підприємств регіону. Регіонологія. 2019. № 3.uk_UA
dc.relation.references54. Рожко Н., Бурліцька О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринку. Галицький економічний вісник. 2010. № 2 (27). С. 60-63.uk_UA
dc.relation.references55. Сабецька Т.І. Теоретичні аспекти визначення виробничо- маркетингового потенціалу підприємства. Економічний простір: Збірник наукових праць. №85. Дніпропетровськ: ПДАБА, 2014. С. 174—186.uk_UA
dc.relation.references56. Саєнко М. Г. Стратегія підприємства : навч. посіб. Тернопіль : Економічна думка, 2017. 352 с.uk_UA
dc.relation.references57. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references58. Телишевська Л. І., Комишан О. І., Сергеєв С. С. Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства. Mechanism of Economic Regulation. 2012. № 3. С. 126-132uk_UA
dc.relation.references59. Тягунова Н. М., Боїн В. О., Тягунова З. О. Маркетинговий потенціал торговельних підприємств споживчої кооперації.Українська кооперація. 2011. № 4. URL: http://www.ukrcoop-journal.com.ua/num/Ctjagunova.htm. (дата звернення до ресурсу 28.11.2022)uk_UA
dc.relation.references60. Халімовський М.О., Зацарний В.В. та ін. Основи охорони праці: Підручник. К.: Основа, 2003. 472 с.uk_UA
dc.relation.references61. Хомяков В. І., Бєлінська В. М., Федоренко О. В. Потенціал і розвиток підприємства : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Кондор, 2011. 432 с.uk_UA
dc.relation.references62. Шарко В. Методи дослідження маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 4. С. 207-215.uk_UA
dc.relation.references63. Яким P.C. Безпека життєдіяльності людини: Навч. посібник. - Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2005. - 304 с.uk_UA
dc.relation.references64. Krause О.І. Marketing Internet technologies in the field of services / Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska. Galati, Romania, 2021. pp. 104- 116. (222 р.)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece nas colecções:075 — маркетинг

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Магістерська Сташок.pdf9,13 MBAdobe PDFVer/Abrir
Авторська довідка (Сташок).pdf648,1 kBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas