Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39445
Назва: Шляхи формування комунікативної культури публічної організації, на прикладі Корпорації «Науковий парк “Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля”
Інші назви: Some ways of a public institution communicative culture formation (Corporation “Science park “Innovative-investing cluster of Ternopil region» as a case study)”
Автори: Химич, Олена Ігорівна
Khymych, Olena
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Химич О. І. Шляхи формування комунікативної культури публічної організації, на прикладі Корпорації «Науковий парк “Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля” : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 281 - "Публічне управління та адміністрування" / О. І. Химич. Тернопіль : ТНТУ, 2022. - 73 ст.
Bibliographic description: Khymych O. I. Some ways of a public institution communicative culture formation (Corporation “Science park “Innovative-investing cluster of Ternopil region» as a case study)” : Master's thesis in the specialty 281 - "Public management and administration" / O. I. Khymych. Ternopil : TNTU, 2022 - 73 p.
Дата публікації: 20-гру-2022
Дата подання: 6-гру-2022
Дата внесення: 22-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Кужда, Тетяна Іванівна
Члени комітету: Малюта, Людмила Ярославівна
УДК: 35.08
Теми: 281
Публічне управління та адміністрування
комунікативна культура
корпоративна культура
комунікативний процес
зворотний зв’язок
науковий парк
проєкт
комунікативна стратегія
міжкультурна комунікація
бізнес-середовище
communicative culture
corporate culture
communicative process
feedback
science park
project
communication strategy
intercultural communication
business environment
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – основні шляхи вдосконалення формування комунікативної культури в діяльності Корпорації «НП «ІІКТ». Мета дослідження – вивчення, аналіз та представлення основних шляхів вдосконалення щодо формування комунікативної культури в публічній організації, на прикладі діяльності Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». Методи наукових досліджень: метод аналізу та синтезу; метод класифікації; метод системного підходу; метод порівняння; структурний метод; метод соціально-економічного прогнозування; метод фінансового прогнозування. Запропоновано шляхи вдосконалення формування комунікативної культури в публічній організації, на прикладі діяльності Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». В дослідженні здійснено обгрунтування щодо необхідності розробки комунікативної стратегії, вдосконалення міжкультурної комунікації як елементу загальної комунікативної культури та впровадження прогнозної моделі оцінки комунікативної культури в діяльність Корпорації «НП «ІІКТ». Результати дослідження будуть впровадженні в діяльність Корпорації «НП «ІІКТ».
The subject of the study is the main ways of improving the formation of communicative culture in the activities of the Corporation «SP «IICTR». The purpose of the research is to study, analyze and present the main ways of improvement regarding the formation of a communicative culture in a public organization, using the example of the activity of the Corporation «Science park «Innovative-investing cluster of Ternopil region». Methods of scientific research: method of analysis and synthesis; classification method; system approach method; method of comparison; structural method; socio-economic forecasting method; method of financial forecasting. Ways to improve the formation of communicative culture in a public organization are proposed, based on the example of the activities of the Corporation «Science park «Innovative-investing cluster of Ternopil region». In the study, justification was made regarding the need to develop a communication strategy, improve intercultural communication as an element of the general communicative culture, and implement a predictive model for evaluating communicative culture in the activities of the Corporation «SP «IICTR». The results of the research will be implemented in the activities of the Corporation «SP «IICTR».
Зміст: ВСТУП….8 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПУБЛІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ…….11 1.1 Суть поняття та необхідність застосування комунікативної культури в публічній організації…11 1.2 Місце та роль комунікативної культури в діяльності публічної організації…...16 1.3 Механізм формування сучасної комунікативної культури публічної організації.…21 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ, НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ «НАУКОВИЙ ПАРК «ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛАСТЕР ТЕРНОПІЛЛЯ»….26 2.1 Загальна характеристика Корпорації «НП «ІІКТ»: основні передумови та мета створення, специфіка діяльності.26 2.2 Аналіз організаційно-управлінської структури Корпорації «НП «ІІКТ» із врахуванням застосування комунікативної культури……32 2.3 Аналіз комунікативної культури як елементу комунікативного процесу впливу на фінансово-економічний стан Корпорації «НП «ІІКТ»..37 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ, НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ «НАУКОВИЙ ПАРК «ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛАСТЕР ТЕРНОПІЛЛЯ» 43 3.1 Розробка комунікативної стратегії для діяльності Корпорації «ПН «ІІКТ»…...43 3.2 Вдосконалення міжкультурної комунікації як елементу загальної комунікативної культури Корпорації «ПН «ІІКТ».48 3.3 Впровадження прогнозної моделі оцінки комунікативної культури Корпорації «НП «ІІКТ»….54 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…59 4.1 Вимоги безпеки праці під час експлуатації систем опалення, вентиляції і кондиціювання повітря в Корпорації «Науковий парк «Інноваційно- інвестиційний кластер Тернопілля»……59 4.2 Забезпечення комунікативної культури в ході інформування населення та працівників публічної організації з питань цивільного захисту……..61 ВИСНОВКИ………...65 БІБЛІОГРАФІЯ…………..67 ДОДАТКИ………………..70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39445
Власник авторського права: © Химич Олена Ігорівна, 2022
Перелік літератури: 1. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо активізації діяльності та розвитку наукових парків». № 1714-ІХ від 07.09.2021 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1714-20#Text.
2. Закон України «Про охорону праці» № 2694-ХІІ від 14.10.1992 р. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12
3. Закон України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки» № 2623-ІІІ від 11.07.2001 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2623-14#Text
4. Міністерство освіти і науки України: Інноваційна діяльність та трансфер технологій: Наукові парки. URL: https://mon.gov.ua/ua/nauka/innovacijna-diyalnist-ta-transfer-tehnologij/naukovi-parki
5. Березовська Л.І. Комунікативна культура як складник професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. 2019. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/B2.pdf
6. Бурлакова І.В., Волш О.В., Сенчило Н.О. Культура і комунікація: перманентність та симбіоз в історичній ретроспективі. URL: https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/42479/1/2.pdf
7. Громова О.В., Паламарчук І.В. Створення моделі поведінки керівника в органах публічної влади. Теорія та практика державного управління. 2018. № 2 (61). С. 187-193. URL: http://lib.kart.edu.ua/bitstream/123456789/B0.pdf
8. Дрешпак В.М. Комунікації в публічному управлінні: навч. посіб. / В.М. Дрешпак. Д.: ДРІДУ НАДУ, 2015. 168 с. URL: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/bitstream/96.pdf
9. Інформація, комунікація та управління знаннями в глобалізованому світі: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 16-18 травня 2019). Київ: Видавництво Ліра-К, 2019. 152 с. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/nuk_konf/19/2.pdf
10. Комунікації в публічному управлінні: аспекти організаційної культури та ділового спілкування: навч. посіб. / уклад.: Гошовська В.А. та ін. Київ: К.І.С., 2016. 130 с. URL: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/458/2.pdf
11. Комунікаційна стратегія. Навіщо і як створювати. URL: https://executives.com.ua/komunikatsiina-stratehiia-navishcho-i-yak-stvoriuvaty/.
12. Корпорація «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/37943879//.
13. Литвинова Л.В. Комунікативна культура органів публічного управління: соціально-психологічний аналіз. Право та державне управління. 2018. № 4 (33). С. 107-113. URL: http://www.pdu-journal.kpu.zp.ua/archive/4_2018/19.pdf.
14. Литвинова Л.В. Ціннісні та соціокультурні орієнтації сучасних публічних службовців України. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 10. С. 78-83. DOI: 10.32702/2306-6814.2019.10.78
15. Майстренко К.М. Комунікації в діяльності органів публічної влади. Публічне урядування. 2022. № 1 (29). С. 93-98. https://doi.org/10.32689/2617-2224-2022-1(29)-13
16. Сорокіна Н. Організаційна культура публічної служби та особливості її змін. Державне управління та місцеве самоврядування. 2019. № 4 (43). С. 114-122.
17. Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyi
18. Філдінг Пол Дж. Як керувати проєктами / пер. з агнл. О. Якименко. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 240 с.
19. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2019 рік.
20. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2020 рік
21. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2021 рік.
22. Химич І., Тимошик Н., Винник Т., Подвірна Т. Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 345-354. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21kihvup.pdf.
23. Химич І.Г., Химич О.І., Тимошик Н.С., Подвірна Т.В. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2021. Том 73. № 6. С. 97-103.
24. Химич І., Химич О. Комунікативна культура – основа успішної діяльності сучасного бізнесу. Матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей (Тернопіль, 01-02 червня 2022) / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 40-42.
25. Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнес-комунікацій. Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління – 2022» (Одеса, 10 листопада 2022).
26. Химич І.Г., Химич О.І. Економіко-психологічна адаптація в умах релокації підприємств. Психологічні умови благополуччя персоналу організацій: збірник тез ІІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (Львів, 27-28 жовтня, 2022). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 120-121. URL: https://lpnu.ua/tpp/zbirnyky-materialiv-naukovykh-konferentsi.
27. Химич І.Г., Химич О.І. Ефективна корпоративна культура організації: ефективне управління проектами. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 10 лютого 2022) / редкол. О.С. Волошкіна та ін. К.: ІТТА, 2022. С. 133-135.
28. Химич І.Г., Химич О.І. Корпоративна культура: необхідний елемент бізнес-середовища в умовах COVID-19. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 13 жовтня 2021) / редкол. О.С. Волошкіна та ін. К.: ІТТА, 2021. С. 1115-1118.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Химич_2022 (1).pdfМагістерська кваліфікаційна робота Химич О. І.1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Химич (1).pdfАвторська довідка Хтмич О. І.393,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора