Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39445
Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorКужда, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorХимич, Олена Ігорівна-
dc.contributor.authorKhymych, Olena-
dc.date.accessioned2022-12-22T10:32:53Z-
dc.date.available2022-12-22T10:32:53Z-
dc.date.issued2022-12-20-
dc.date.submitted2022-12-06-
dc.identifier.citationХимич О. І. Шляхи формування комунікативної культури публічної організації, на прикладі Корпорації «Науковий парк “Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля” : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 281 - "Публічне управління та адміністрування" / О. І. Химич. Тернопіль : ТНТУ, 2022. - 73 ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39445-
dc.description.abstractПредмет дослідження – основні шляхи вдосконалення формування комунікативної культури в діяльності Корпорації «НП «ІІКТ». Мета дослідження – вивчення, аналіз та представлення основних шляхів вдосконалення щодо формування комунікативної культури в публічній організації, на прикладі діяльності Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». Методи наукових досліджень: метод аналізу та синтезу; метод класифікації; метод системного підходу; метод порівняння; структурний метод; метод соціально-економічного прогнозування; метод фінансового прогнозування. Запропоновано шляхи вдосконалення формування комунікативної культури в публічній організації, на прикладі діяльності Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». В дослідженні здійснено обгрунтування щодо необхідності розробки комунікативної стратегії, вдосконалення міжкультурної комунікації як елементу загальної комунікативної культури та впровадження прогнозної моделі оцінки комунікативної культури в діяльність Корпорації «НП «ІІКТ». Результати дослідження будуть впровадженні в діяльність Корпорації «НП «ІІКТ».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the main ways of improving the formation of communicative culture in the activities of the Corporation «SP «IICTR». The purpose of the research is to study, analyze and present the main ways of improvement regarding the formation of a communicative culture in a public organization, using the example of the activity of the Corporation «Science park «Innovative-investing cluster of Ternopil region». Methods of scientific research: method of analysis and synthesis; classification method; system approach method; method of comparison; structural method; socio-economic forecasting method; method of financial forecasting. Ways to improve the formation of communicative culture in a public organization are proposed, based on the example of the activities of the Corporation «Science park «Innovative-investing cluster of Ternopil region». In the study, justification was made regarding the need to develop a communication strategy, improve intercultural communication as an element of the general communicative culture, and implement a predictive model for evaluating communicative culture in the activities of the Corporation «SP «IICTR». The results of the research will be implemented in the activities of the Corporation «SP «IICTR».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП….8 РОЗДІЛ 1 ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПУБЛІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ…….11 1.1 Суть поняття та необхідність застосування комунікативної культури в публічній організації…11 1.2 Місце та роль комунікативної культури в діяльності публічної організації…...16 1.3 Механізм формування сучасної комунікативної культури публічної організації.…21 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ, НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ «НАУКОВИЙ ПАРК «ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛАСТЕР ТЕРНОПІЛЛЯ»….26 2.1 Загальна характеристика Корпорації «НП «ІІКТ»: основні передумови та мета створення, специфіка діяльності.26 2.2 Аналіз організаційно-управлінської структури Корпорації «НП «ІІКТ» із врахуванням застосування комунікативної культури……32 2.3 Аналіз комунікативної культури як елементу комунікативного процесу впливу на фінансово-економічний стан Корпорації «НП «ІІКТ»..37 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ПУБЛІЧНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ, НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ КОРПОРАЦІЇ «НАУКОВИЙ ПАРК «ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛАСТЕР ТЕРНОПІЛЛЯ» 43 3.1 Розробка комунікативної стратегії для діяльності Корпорації «ПН «ІІКТ»…...43 3.2 Вдосконалення міжкультурної комунікації як елементу загальної комунікативної культури Корпорації «ПН «ІІКТ».48 3.3 Впровадження прогнозної моделі оцінки комунікативної культури Корпорації «НП «ІІКТ»….54 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ…59 4.1 Вимоги безпеки праці під час експлуатації систем опалення, вентиляції і кондиціювання повітря в Корпорації «Науковий парк «Інноваційно- інвестиційний кластер Тернопілля»……59 4.2 Забезпечення комунікативної культури в ході інформування населення та працівників публічної організації з питань цивільного захисту……..61 ВИСНОВКИ………...65 БІБЛІОГРАФІЯ…………..67 ДОДАТКИ………………..70uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject281uk_UA
dc.subjectПублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectкомунікативна культураuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectкомунікативний процесuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectнауковий паркuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectcommunicative cultureuk_UA
dc.subjectcorporate cultureuk_UA
dc.subjectcommunicative processuk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjectscience parkuk_UA
dc.subjectprojectuk_UA
dc.subjectcommunication strategyuk_UA
dc.subjectintercultural communicationuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.titleШляхи формування комунікативної культури публічної організації, на прикладі Корпорації «Науковий парк “Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля”uk_UA
dc.title.alternativeSome ways of a public institution communicative culture formation (Corporation “Science park “Innovative-investing cluster of Ternopil region» as a case study)”uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Химич Олена Ігорівна, 2022uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc35.08uk_UA
dc.relation.references1. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо активізації діяльності та розвитку наукових парків». № 1714-ІХ від 07.09.2021 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1714-20#Text.uk_UA
dc.relation.references2. Закон України «Про охорону праці» № 2694-ХІІ від 14.10.1992 р. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12uk_UA
dc.relation.references3. Закон України «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки» № 2623-ІІІ від 11.07.2001 р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2623-14#Textuk_UA
dc.relation.references4. Міністерство освіти і науки України: Інноваційна діяльність та трансфер технологій: Наукові парки. URL: https://mon.gov.ua/ua/nauka/innovacijna-diyalnist-ta-transfer-tehnologij/naukovi-parkiuk_UA
dc.relation.references5. Березовська Л.І. Комунікативна культура як складник професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. 2019. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/bitstream/B2.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Бурлакова І.В., Волш О.В., Сенчило Н.О. Культура і комунікація: перманентність та симбіоз в історичній ретроспективі. URL: https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/42479/1/2.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Громова О.В., Паламарчук І.В. Створення моделі поведінки керівника в органах публічної влади. Теорія та практика державного управління. 2018. № 2 (61). С. 187-193. URL: http://lib.kart.edu.ua/bitstream/123456789/B0.pdfuk_UA
dc.relation.references8. Дрешпак В.М. Комунікації в публічному управлінні: навч. посіб. / В.М. Дрешпак. Д.: ДРІДУ НАДУ, 2015. 168 с. URL: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/bitstream/96.pdfuk_UA
dc.relation.references9. Інформація, комунікація та управління знаннями в глобалізованому світі: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук. конф. (Київ, 16-18 травня 2019). Київ: Видавництво Ліра-К, 2019. 152 с. URL: http://knukim.edu.ua/wp-content/uploads/nuk_konf/19/2.pdfuk_UA
dc.relation.references10. Комунікації в публічному управлінні: аспекти організаційної культури та ділового спілкування: навч. посіб. / уклад.: Гошовська В.А. та ін. Київ: К.І.С., 2016. 130 с. URL: https://decentralization.gov.ua/uploads/library/file/458/2.pdfuk_UA
dc.relation.references11. Комунікаційна стратегія. Навіщо і як створювати. URL: https://executives.com.ua/komunikatsiina-stratehiia-navishcho-i-yak-stvoriuvaty/.uk_UA
dc.relation.references12. Корпорація «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/37943879//.uk_UA
dc.relation.references13. Литвинова Л.В. Комунікативна культура органів публічного управління: соціально-психологічний аналіз. Право та державне управління. 2018. № 4 (33). С. 107-113. URL: http://www.pdu-journal.kpu.zp.ua/archive/4_2018/19.pdf.uk_UA
dc.relation.references14. Литвинова Л.В. Ціннісні та соціокультурні орієнтації сучасних публічних службовців України. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 10. С. 78-83. DOI: 10.32702/2306-6814.2019.10.78uk_UA
dc.relation.references15. Майстренко К.М. Комунікації в діяльності органів публічної влади. Публічне урядування. 2022. № 1 (29). С. 93-98. https://doi.org/10.32689/2617-2224-2022-1(29)-13uk_UA
dc.relation.references16. Сорокіна Н. Організаційна культура публічної служби та особливості її змін. Державне управління та місцеве самоврядування. 2019. № 4 (43). С. 114-122.uk_UA
dc.relation.references17. Співак В.А. Ділові комунікації. 2014. URL: https://menedzhment/dilovi_komunikatsiyiuk_UA
dc.relation.references18. Філдінг Пол Дж. Як керувати проєктами / пер. з агнл. О. Якименко. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2020. 240 с.uk_UA
dc.relation.references19. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2019 рік.uk_UA
dc.relation.references20. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2020 рікuk_UA
dc.relation.references21. Фінансова звітність Корпорації «Науковий парк «Інноваційно-інвестиційний кластер Тернопілля» за 2021 рік.uk_UA
dc.relation.references22. Химич І., Тимошик Н., Винник Т., Подвірна Т. Нетикет: бізнес-середовище компанії в умовах пандемії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 345-354. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21kihvup.pdf.uk_UA
dc.relation.references23. Химич І.Г., Химич О.І., Тимошик Н.С., Подвірна Т.В. Корпоративна культура організацій в умовах пандемії. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2021. Том 73. № 6. С. 97-103.uk_UA
dc.relation.references24. Химич І., Химич О. Комунікативна культура – основа успішної діяльності сучасного бізнесу. Матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей (Тернопіль, 01-02 червня 2022) / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 40-42.uk_UA
dc.relation.references25. Химич І.Г., Кужда Т.І., Химич О.І. Комунікативна культура як складова процесу бізнес-комунікацій. Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні управлінські та соціально-економічні аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання в умовах трансформації публічного управління – 2022» (Одеса, 10 листопада 2022).uk_UA
dc.relation.references26. Химич І.Г., Химич О.І. Економіко-психологічна адаптація в умах релокації підприємств. Психологічні умови благополуччя персоналу організацій: збірник тез ІІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (Львів, 27-28 жовтня, 2022). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 120-121. URL: https://lpnu.ua/tpp/zbirnyky-materialiv-naukovykh-konferentsi.uk_UA
dc.relation.references27. Химич І.Г., Химич О.І. Ефективна корпоративна культура організації: ефективне управління проектами. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 10 лютого 2022) / редкол. О.С. Волошкіна та ін. К.: ІТТА, 2022. С. 133-135.uk_UA
dc.relation.references28. Химич І.Г., Химич О.І. Корпоративна культура: необхідний елемент бізнес-середовища в умовах COVID-19. Актуальні проблеми, пріоритетні напрямки та стратегії розвитку України: тези доповідей ІІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 13 жовтня 2021) / редкол. О.С. Волошкіна та ін. К.: ІТТА, 2021. С. 1115-1118.uk_UA
dc.identifier.citationenKhymych O. I. Some ways of a public institution communicative culture formation (Corporation “Science park “Innovative-investing cluster of Ternopil region» as a case study)” : Master's thesis in the specialty 281 - "Public management and administration" / O. I. Khymych. Ternopil : TNTU, 2022 - 73 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Występuje w kolekcjach:281 — публічне управління та адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Диплом_Химич_2022 (1).pdfМагістерська кваліфікаційна робота Химич О. І.1,03 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
Авторська довідка Химич (1).pdfАвторська довідка Хтмич О. І.393,78 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora