Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39293

Назва: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Інші назви: The essence of neuromarketing as a tool for the research of customer behavior
Автори: Маркович, Ірина Богданівна
Markovych, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Маркович І. Б. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів / Ірина Маркович // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 158–159. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Markovych I. (2022) Sut neiromarketynhu yak instrumentu doslidzhennia povedinky kliientiv [The essence of neuromarketing as a tool for the research of customer behavior]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Конференція/захід: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2022
Дата внесення: 15-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 330
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 158-159
Початкова сторінка: 158
Кінцева сторінка: 159
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39293
ISBN: 978-617-7875-46-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
https://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
Перелік літератури: 1. Yoon, C., Gutchess, A. H., Feinberg, F., & Polk, T. A. (2006). A Functional Magnetic Resonance Imaging Study of Neural Dissociations between Brand and Person Judgments. Journal of Consumer Research, 33(1), 31–40
2. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів. URL: https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
3. Kolter F. Tapping Into How Consumers React With Neuromarketing / Kolter, Burton, Deans, Brown & Armstrong. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
References: 1. Yoon, C., Gutchess, A. H., Feinberg, F., & Polk, T. A. (2006). A Functional Magnetic Resonance Imaging Study of Neural Dissociations between Brand and Person Judgments. Journal of Consumer Research, 33(1), 31–40
2. Doslidzhennia vplyvu instrumentiv neiromarketynhu na povedinku spozhyvachiv. URL: https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
3. Kolter F. Tapping Into How Consumers React With Neuromarketing, Kolter, Burton, Deans, Brown & Armstrong. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.