Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39293

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркович, Ірина Богданівна
dc.contributor.authorMarkovych, Iryna
dc.date.accessioned2022-12-15T20:38:46Z-
dc.date.available2022-12-15T20:38:46Z-
dc.date.created2022-11-05
dc.date.issued2022-11-05
dc.identifier.citationМаркович І. Б. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів / Ірина Маркович // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 158–159. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
dc.identifier.isbn978-617-7875-46-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39293-
dc.format.extent158-159
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
dc.relation.ispartofProceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
dc.relation.urihttps://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
dc.relation.urihttps://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
dc.titleСуть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
dc.title.alternativeThe essence of neuromarketing as a tool for the research of customer behavior
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc330
dc.relation.references1. Yoon, C., Gutchess, A. H., Feinberg, F., & Polk, T. A. (2006). A Functional Magnetic Resonance Imaging Study of Neural Dissociations between Brand and Person Judgments. Journal of Consumer Research, 33(1), 31–40
dc.relation.references2. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів. URL: https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
dc.relation.references3. Kolter F. Tapping Into How Consumers React With Neuromarketing / Kolter, Burton, Deans, Brown & Armstrong. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
dc.relation.referencesen1. Yoon, C., Gutchess, A. H., Feinberg, F., & Polk, T. A. (2006). A Functional Magnetic Resonance Imaging Study of Neural Dissociations between Brand and Person Judgments. Journal of Consumer Research, 33(1), 31–40
dc.relation.referencesen2. Doslidzhennia vplyvu instrumentiv neiromarketynhu na povedinku spozhyvachiv. URL: https://fp.cibs.ubs.edu.ua/files/1304/13bovdvi.pdf
dc.relation.referencesen3. Kolter F. Tapping Into How Consumers React With Neuromarketing, Kolter, Burton, Deans, Brown & Armstrong. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Neuromarketing
dc.identifier.citationenMarkovych I. (2022) Sut neiromarketynhu yak instrumentu doslidzhennia povedinky kliientiv [The essence of neuromarketing as a tool for the research of customer behavior]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 158-159 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage158
dc.citation.epage159
dc.citation.conferenceⅨ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.