Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 131

Всього відвідувань на місяць

квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024 серпня 2024 вересня 2024 жовтня 2024
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 2 0 3 0 5 37 0

Звантажень файлу

Переглядів
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.pdf 17
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.djvu 4

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 90
Japan 15
Canada 5
Ireland 5
United Kingdom 3
Україна 3
China 2
Germany 2
New Zealand 2
Belgium 1

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 27
Tokyo 15
Mountain View 14
Ternopil 2
Altleiningen 1
Auckland 1
Beijing 1
Blue Bell 1
Boardman 1
Brussels 1