Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 237

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 3 7 5 5 55 1 28

Звантажень файлу

Переглядів
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.pdf 31
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.djvu 12
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159__COVER.png 1

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 141
Japan 27
Netherlands 18
China 16
Україна 6
Canada 5
Ireland 5
Germany 4
United Kingdom 4
Belgium 2

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Mateo 30
Mountain View 27
San Ramon 27
Tokyo 27
Beijing 14
Amsterdam 5
Rotterdam 3
Tilburg 3
Ternopil 2
Altleiningen 1