Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 244

Всього відвідувань на місяць

квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025
Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів 5 5 55 1 29 6 0

Звантажень файлу

Переглядів
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.pdf 35
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159.djvu 12
FMNESCPS_2022_Markovych_I-The_essence_of_neuromarketing_158-159__COVER.png 1

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 146
Japan 27
Netherlands 18
China 17
Україна 6
Canada 5
Ireland 5
Germany 4
United Kingdom 4
Belgium 2

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Mateo 31
Mountain View 28
San Ramon 27
Tokyo 27
Beijing 14
Amsterdam 5
Rotterdam 3
Tilburg 3
Jinan 2
Ternopil 2