กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286

ชื่อเรื่อง: Збутова політика підприємства: сутність та особливості управління
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Sales policy of the enterprise: essence and features of management
ผู้แต่ง: Мейник, Віталій
Meinuk, Vitaliy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Мейник В. Збутова політика підприємства: сутність та особливості управління / Віталій Мейник // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 140–142. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description (International): Meinuk V. (2022) Zbutova polityka pidpryiemstva: sutnist ta osoblyvosti upravlinnia [Sales policy of the enterprise: essence and features of management]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 140-142 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Conference/Event: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
วันที่เผยแพร่: 5-พฤศ-2022
Date of entry: 15-ธัน-2022
สำนักพิมพ์: ФОП Паляниця В.А
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Supervisor: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
UDC: 331.330
Number of pages: 3
Page range: 140-142
Start page: 140
End page: 142
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286
ISBN: 978-617-7875-46-7
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2022
URL for reference material: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
References (Ukraine): 1. Абрамович І.А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
2. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2004. 708 с. 4. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібник. 2-ге вид., доп. і перероб. К.: КНЕУ, 2003. 524 с. 5. Ляшенко В. І. Франчайзинговий режим формування регіональної мережі елементів інноваційної підприємницької інфраструктури. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2005. Вип. 97. С. 31-42.
References (International): 1. Abramovych I.A. Stratehichni zasady upravlinnia zbutovoiu diialnistiu. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
2. Balabanova L.V., Mytrokhina Yu.P. Upravlinnia zbutovoiu politykoiu. tutorial K., Centre of Educational Literature, 2011. 240 p.
3. Harkavenko S.S. Marketynh: Pidruch. dlia stud. ekon. spets. vyshch. navch. zakl. K., Libra, 2004. 708 p. 4. Lukianets T. I. Marketynhova polityka komunikatsii: navch. posibnyk. 2-he vyd., dop. i pererob. K., KNEU, 2003. 524 p. 5. Liashenko V. I. Franchaizynhovyi rezhym formuvannia rehionalnoi merezhi elementiv innovatsiinoi pidpryiemnytskoi infrastruktury. Naukovi pratsi DonNTU. Serie: ekonomichna. 2005. Iss. 97. P. 31-42.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
FMNESCPS_2022_Meinuk_V-Sales_policy_of_the_enterprise_140-142.pdf826,11 kBAdobe PDFดู/เปิด
FMNESCPS_2022_Meinuk_V-Sales_policy_of_the_enterprise_140-142.djvu44,31 kBDjVuดู/เปิด
FMNESCPS_2022_Meinuk_V-Sales_policy_of_the_enterprise_140-142__COVER.png407,18 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น