Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorДячун, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.advisorDyachun, Olga
dc.contributor.authorМейник, Віталій
dc.contributor.authorMeinuk, Vitaliy
dc.date.accessioned2022-12-15T20:38:45Z-
dc.date.available2022-12-15T20:38:45Z-
dc.date.created2022-11-05
dc.date.issued2022-11-05
dc.identifier.citationМейник В. Збутова політика підприємства: сутність та особливості управління / Віталій Мейник // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 140–142. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
dc.identifier.isbn978-617-7875-46-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286-
dc.format.extent140-142
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
dc.relation.ispartofProceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
dc.titleЗбутова політика підприємства: сутність та особливості управління
dc.title.alternativeSales policy of the enterprise: essence and features of management
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc331.330
dc.relation.references1. Абрамович І.А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
dc.relation.references2. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
dc.relation.references3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2004. 708 с. 4. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібник. 2-ге вид., доп. і перероб. К.: КНЕУ, 2003. 524 с. 5. Ляшенко В. І. Франчайзинговий режим формування регіональної мережі елементів інноваційної підприємницької інфраструктури. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2005. Вип. 97. С. 31-42.
dc.relation.referencesen1. Abramovych I.A. Stratehichni zasady upravlinnia zbutovoiu diialnistiu. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
dc.relation.referencesen2. Balabanova L.V., Mytrokhina Yu.P. Upravlinnia zbutovoiu politykoiu. tutorial K., Centre of Educational Literature, 2011. 240 p.
dc.relation.referencesen3. Harkavenko S.S. Marketynh: Pidruch. dlia stud. ekon. spets. vyshch. navch. zakl. K., Libra, 2004. 708 p. 4. Lukianets T. I. Marketynhova polityka komunikatsii: navch. posibnyk. 2-he vyd., dop. i pererob. K., KNEU, 2003. 524 p. 5. Liashenko V. I. Franchaizynhovyi rezhym formuvannia rehionalnoi merezhi elementiv innovatsiinoi pidpryiemnytskoi infrastruktury. Naukovi pratsi DonNTU. Serie: ekonomichna. 2005. Iss. 97. P. 31-42.
dc.identifier.citationenMeinuk V. (2022) Zbutova polityka pidpryiemstva: sutnist ta osoblyvosti upravlinnia [Sales policy of the enterprise: essence and features of management]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 140-142 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage140
dc.citation.epage142
dc.citation.conferenceⅨ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Ebben a gyűjteményben:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!