Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286

Назва: Збутова політика підприємства: сутність та особливості управління
Інші назви: Sales policy of the enterprise: essence and features of management
Автори: Мейник, Віталій
Meinuk, Vitaliy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Мейник В. Збутова політика підприємства: сутність та особливості управління / Віталій Мейник // Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“. — Т. : ФОП Паляниця В.А, 2022. — С. 140–142. — (Економічно ефективна торгівля: розуміння суті та сучасні підходи до її ведення).
Bibliographic description: Meinuk V. (2022) Zbutova polityka pidpryiemstva: sutnist ta osoblyvosti upravlinnia [Sales policy of the enterprise: essence and features of management]. Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions" (Tern.), pp. 140-142 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 9th International Scientific-Practical Conference "Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions", 2022
Конференція/захід: Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅸ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 5-лис-2022
Дата внесення: 15-гру-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Науковий керівник: Дячун, Ольга Дмитрівна
Dyachun, Olga
УДК: 331.330
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 140-142
Початкова сторінка: 140
Кінцева сторінка: 142
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39286
ISBN: 978-617-7875-46-7
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
Перелік літератури: 1. Абрамович І.А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
2. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2004. 708 с. 4. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: навч. посібник. 2-ге вид., доп. і перероб. К.: КНЕУ, 2003. 524 с. 5. Ляшенко В. І. Франчайзинговий режим формування регіональної мережі елементів інноваційної підприємницької інфраструктури. Наукові праці ДонНТУ. Серія: економічна. 2005. Вип. 97. С. 31-42.
References: 1. Abramovych I.A. Stratehichni zasady upravlinnia zbutovoiu diialnistiu. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2067
2. Balabanova L.V., Mytrokhina Yu.P. Upravlinnia zbutovoiu politykoiu. tutorial K., Centre of Educational Literature, 2011. 240 p.
3. Harkavenko S.S. Marketynh: Pidruch. dlia stud. ekon. spets. vyshch. navch. zakl. K., Libra, 2004. 708 p. 4. Lukianets T. I. Marketynhova polityka komunikatsii: navch. posibnyk. 2-he vyd., dop. i pererob. K., KNEU, 2003. 524 p. 5. Liashenko V. I. Franchaizynhovyi rezhym formuvannia rehionalnoi merezhi elementiv innovatsiinoi pidpryiemnytskoi infrastruktury. Naukovi pratsi DonNTU. Serie: ekonomichna. 2005. Iss. 97. P. 31-42.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅸ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.