Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38544

Titel: Соціальний капітал в контексті забезпечення конкурентоспроможності національної економічної системи
Övriga titlar: Social capital in the context of ensuring the competitiveness of national economic system
Författare: Терон, Ірина
Theron, Iryna
Affiliation: Інститут демографії та соціальних досліджень імені В. М. Птухи НАН України, м.Київ, Україна
Ptoukha Institute for Demography and Social Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Терон І. Соціальний капітал в контексті забезпечення конкурентоспроможності національної економічної системи / Ірина Терон // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 01-02 червня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 202–204. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description (International): Theron I. (2022) Sotsialnyi kapital v konteksti zabezpechennia konkurentospromozhnosti natsionalnoi ekonomichnoi systemy [Social capital in the context of ensuring the competitiveness of national economic system]. Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 01-02 june 2022), pp. 202-204 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2022
Conference/Event: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Utgivningsdatum: 1-jun-2022
Date of entry: 13-jul-2022
Utgivare: ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 01-02 червня 2022 року
01-02 june 2022
UDC: 330.341.1
330.117
330.341
Number of pages: 3
Page range: 202-204
Start page: 202
End page: 204
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38544
ISBN: 978-617-7875-39-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: http://www.jstor.org/stable/223472
References (Ukraine): 1. Коулман Дж. Капитал социальный и человеческий. Общественные науки и современность. 2001. № 3. С. 122—139.
2. Portes A. Social capital: Its origins and applications in modern sociology. Annual Review of Sociology. 1998. Vol. 24. P. 1–24. URL: http://www.jstor.org/stable/223472. Last accessed: 16.09.2018.
3. Gummesson Е. Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps — product, price, promotion, place — of traditional marketing management to the 30Rs — the thirty relationships — of a new marketing paradigm.2nd еdition. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2001. 366 р.
References (International): 1. Koulman Dzh. Kapital sotsialnyi i chelovecheskii. Obshchestvennye nauki i sovremennost. 2001. No 3. P. 122-139.
2. Portes A. Social capital: Its origins and applications in modern sociology. Annual Review of Sociology. 1998. Vol. 24. P. 1–24. URL: http://www.jstor.org/stable/223472. Last accessed: 16.09.2018.
3. Gummesson E. Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of a new marketing paradigm.2nd edition. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2001. 366 r.
Content type: Conference Abstract
Samling:Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!