Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38544

Назва: Соціальний капітал в контексті забезпечення конкурентоспроможності національної економічної системи
Інші назви: Social capital in the context of ensuring the competitiveness of national economic system
Автори: Терон, Ірина
Theron, Iryna
Приналежність: Інститут демографії та соціальних досліджень імені В. М. Птухи НАН України, м.Київ, Україна
Ptoukha Institute for Demography and Social Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine
Бібліографічний опис: Терон І. Соціальний капітал в контексті забезпечення конкурентоспроможності національної економічної системи / Ірина Терон // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 01-02 червня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 202–204. — (Трансформація бізнес-процесів у контексті сталого розвитку).
Bibliographic description: Theron I. (2022) Sotsialnyi kapital v konteksti zabezpechennia konkurentospromozhnosti natsionalnoi ekonomichnoi systemy [Social capital in the context of ensuring the competitiveness of national economic system]. Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 01-02 june 2022), pp. 202-204 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2022
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 1-чер-2022
Дата внесення: 13-лип-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 01-02 червня 2022 року
01-02 june 2022
УДК: 330.341.1
330.117
330.341
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 202-204
Початкова сторінка: 202
Кінцева сторінка: 204
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38544
ISBN: 978-617-7875-39-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.jstor.org/stable/223472
Перелік літератури: 1. Коулман Дж. Капитал социальный и человеческий. Общественные науки и современность. 2001. № 3. С. 122—139.
2. Portes A. Social capital: Its origins and applications in modern sociology. Annual Review of Sociology. 1998. Vol. 24. P. 1–24. URL: http://www.jstor.org/stable/223472. Last accessed: 16.09.2018.
3. Gummesson Е. Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps — product, price, promotion, place — of traditional marketing management to the 30Rs — the thirty relationships — of a new marketing paradigm.2nd еdition. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2001. 366 р.
References: 1. Koulman Dzh. Kapital sotsialnyi i chelovecheskii. Obshchestvennye nauki i sovremennost. 2001. No 3. P. 122-139.
2. Portes A. Social capital: Its origins and applications in modern sociology. Annual Review of Sociology. 1998. Vol. 24. P. 1–24. URL: http://www.jstor.org/stable/223472. Last accessed: 16.09.2018.
3. Gummesson E. Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the thirty relationships - of a new marketing paradigm.2nd edition. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2001. 366 r.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.