このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38498

Título : Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху?
Otros títulos : Marketing in small and medium sized business activities: additional costs or guarantee of success?
Autor : Поцілуйко, Анастасія
Potsiluiko, Anastasia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Поцілуйко А. Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху? / Анастасія Поцілуйко // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 01-02 червня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 83–84. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description (International): Potsiluiko A. (2022) Marketynh u diialnosti maloho ta serednoho biznesu: dodatkovi vytraty chy zaporuka uspikhu? [Marketing in small and medium sized business activities: additional costs or guarantee of success?]. Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 01-02 june 2022), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2022
Conference/Event: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/Collection: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Fecha de publicación : 1-jun-2022
Date of entry: 13-jul-2022
Editorial : ФОП Паляниця В.А.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 01-02 червня 2022 року
01-02 june 2022
UDC: 658.8
339.13
Number of pages: 2
Page range: 83-84
Start page: 83
End page: 84
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38498
ISBN : 978-617-7875-39-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL for reference material: https://cutt.ly/hHTalBu
https://cutt.ly/eHTamRj
https://cutt.ly/dHTaMz2
References (Ukraine): 1. Навіщо малому бізнесу потрібний маркетинг. URL: https://cutt.ly/hHTalBu.
2. Десять маркетингових досліджень, які можна провести онлайн. URL: https://cutt.ly/eHTamRj.
3. П’ять маркетингових стратегій своїми руками для маркетологів у малих компаніях. URL: https://cutt.ly/dHTaMz2.
References (International): 1. Navishcho malomu biznesu potribnyi marketynh. URL: https://cutt.ly/hHTalBu.
2. Desiat marketynhovykh doslidzhen, yaki mozhna provesty onlain. URL: https://cutt.ly/eHTamRj.
3. Piat marketynhovykh stratehii svoimy rukamy dlia marketolohiv u malykh kompaniiakh. URL: https://cutt.ly/dHTaMz2.
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.