Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38498

Назва: Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху?
Інші назви: Marketing in small and medium sized business activities: additional costs or guarantee of success?
Автори: Поцілуйко, Анастасія
Potsiluiko, Anastasia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Поцілуйко А. Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху? / Анастасія Поцілуйко // Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 01-02 червня 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2022. — С. 83–84. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
Bibliographic description: Potsiluiko A. (2022) Marketynh u diialnosti maloho ta serednoho biznesu: dodatkovi vytraty chy zaporuka uspikhu? [Marketing in small and medium sized business activities: additional costs or guarantee of success?]. Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 01-02 june 2022), pp. 83-84 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2022
Proceedings of the 8th International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2022
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅷ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 1-чер-2022
Дата внесення: 13-лип-2022
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 01-02 червня 2022 року
01-02 june 2022
УДК: 658.8
339.13
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 83-84
Початкова сторінка: 83
Кінцева сторінка: 84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38498
ISBN: 978-617-7875-39-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://cutt.ly/hHTalBu
https://cutt.ly/eHTamRj
https://cutt.ly/dHTaMz2
Перелік літератури: 1. Навіщо малому бізнесу потрібний маркетинг. URL: https://cutt.ly/hHTalBu.
2. Десять маркетингових досліджень, які можна провести онлайн. URL: https://cutt.ly/eHTamRj.
3. П’ять маркетингових стратегій своїми руками для маркетологів у малих компаніях. URL: https://cutt.ly/dHTaMz2.
References: 1. Navishcho malomu biznesu potribnyi marketynh. URL: https://cutt.ly/hHTalBu.
2. Desiat marketynhovykh doslidzhen, yaki mozhna provesty onlain. URL: https://cutt.ly/eHTamRj.
3. Piat marketynhovykh stratehii svoimy rukamy dlia marketolohiv u malykh kompaniiakh. URL: https://cutt.ly/dHTaMz2.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2022)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.