Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37147

Títol: Особливості SMM-просування B2B-бізнесу
Altres títols: Features of SMM-promotion for B2B-business
Autor: Боднар, Ірина
Bodnar, Iryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Боднар І. Особливості SMM-просування B2B-бізнесу / Боднар Ірина // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 50–51. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Bodnar I. (2021) Osoblyvosti SMM-prosuvannia B2B-biznesu [Features of SMM-promotion for B2B-business]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 50-51 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 22-de -2021
Date of entry: 10-de -2022
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 50-51
Start page: 50
End page: 51
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37147
References (International): 1. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. 2021. 30-38 pp
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.