Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37147

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorБоднар, Ірина
dc.contributor.authorBodnar, Iryna
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:17Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:17Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationБоднар І. Особливості SMM-просування B2B-бізнесу / Боднар Ірина // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 50–51. — (Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифрової економіки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37147-
dc.format.extent50-51
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.titleОсобливості SMM-просування B2B-бізнесу
dc.title.alternativeFeatures of SMM-promotion for B2B-business
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.13
dc.relation.referencesen1. Shpylyk S., Pinyak I., Shveda N. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. (Digital economy trends: global challenges, strategy and technologies). Monograph. 2021. 30-38 pp
dc.identifier.citationenBodnar I. (2021) Osoblyvosti SMM-prosuvannia B2B-biznesu [Features of SMM-promotion for B2B-business]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 50-51 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage50
dc.citation.epage51
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Collection(s) :Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.