Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Titel: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Övriga titlar: CHARACTERISTICS OF MARKETING IN PUBLIC SPHERE
Författare: Коваль, Іванна Євгенівна
Шведа, Наталія Михайлівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11.
Conference/Event: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.
Utgivningsdatum: 22-dec-2021
Date of entry: 30-dec-2021
Utgivare: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.138:005.4
Nyckelord: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Page range: 10-11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Copyright owner: © Коваль Іванна Євгенівна
© Шведа Наталія Михайлівна
References (Ukraine): 1. Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67. 2. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Content type: Conference Abstract
Samling:Статті студентів

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Коваль, Шведа.pdf299,65 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!

Offer Gweinyddol