Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Títol: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Altres títols: CHARACTERISTICS OF MARKETING IN PUBLIC SPHERE
Autor: Коваль, Іванна Євгенівна
Шведа, Наталія Михайлівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11.
Conference/Event: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.
Data de publicació: 22-de -2021
Date of entry: 30-de -2021
Editorial: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.138:005.4
Paraules clau: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Page range: 10-11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Copyright owner: © Коваль Іванна Євгенівна
© Шведа Наталія Михайлівна
References (Ukraine): 1. Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67. 2. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Статті студентів

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
Коваль, Шведа.pdf299,65 kBAdobe PDFVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador