Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Tytuł: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Inne tytuły: CHARACTERISTICS OF MARKETING IN PUBLIC SPHERE
Authors: Коваль, Іванна Євгенівна
Шведа, Наталія Михайлівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11.
Konferencja/wydarzenie: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.
Data wydania: 22-gru-2021
Date of entry: 30-gru-2021
Wydawca: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.138:005.4
Słowa kluczowe: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Zakres stron: 10-11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Właściciel praw autorskich: © Коваль Іванна Євгенівна
© Шведа Наталія Михайлівна
Wykaz piśmiennictwa: 1. Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67. 2. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Статті студентів

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Коваль, Шведа.pdf299,65 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Administratzailearen tresnak