Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Назва: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Інші назви: CHARACTERISTICS OF MARKETING IN PUBLIC SPHERE
Автори: Коваль, Іванна Євгенівна
Шведа, Наталія Михайлівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11.
Конференція/захід: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.
Дата публікації: 22-гру-2021
Дата внесення: 30-гру-2021
Видавництво: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
УДК: 339.138:005.4
Теми: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Діапазон сторінок: 10-11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Власник авторського права: © Коваль Іванна Євгенівна
© Шведа Наталія Михайлівна
Перелік літератури: 1. Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67. 2. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Статті студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваль, Шведа.pdf299,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора