Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Titre: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Autre(s) titre(s): CHARACTERISTICS OF MARKETING IN PUBLIC SPHERE
Auteur(s): Коваль, Іванна Євгенівна
Шведа, Наталія Михайлівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коваль І., Шведа Н. Характеристика маркетингу в публічній сфері. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2021. 106 c. С. 10-11.
Conference/Event: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі.
Date de publication: 22-déc-2021
Date of entry: 30-déc-2021
Editeur: Тернопільський національних технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
UDC: 339.138:005.4
Mots-clés: ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГУ В ПУБЛІЧНІЙ СФЕРІ
Page range: 10-11
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37005
Copyright owner: © Коваль Іванна Євгенівна
© Шведа Наталія Михайлівна
References (Ukraine): 1. Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67. 2. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Статті студентів

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Коваль, Шведа.pdf299,65 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration