Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36890
Назва: Удосконалення організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”)
Інші назви: Improving the work organization on the enterprises of the hotel and restaurant industry (the hotel and restaurant complex “Three Wishes” as a case study)
Автори: Дайчак, Оксана Володимирівна
Daichak, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Дайчак О. В. Удосконалення організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О. В. Дайчак. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 101 с.
Дата публікації: 20-гру-2021
Дата подання: 20-гру-2021
Дата внесення: 27-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Дудкін, Павло Дмитрович
Члени комітету: Сороківська, Олена Анатоліївна
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
управління персоналом
кадрова політика
готельно-розважальний комплекс
організація праці
обслуговування
стимулювання праці
human resource management
personnel policy
hotel and entertainment complex
work organization
service
labor stimulation
Короткий огляд (реферат): Дайчак О.В. Удосконалення організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”). Кваліфікаційна робота магістра (101 с., 11 рис., 22 табл., 35 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2021. Кваліфікаційна робота магістра робота присвячена розгляду питань удосконалення організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства в умовах реформування економіки. У процесі дослідження розглянуто питання організації праці у системі управління підприємствами готельного-ресторанного бізнесу у сучасних умовах, її особливості та специфіку, а також роль, значення та вплив клієнтоорієнтованого підходу на покращення організації праці на підприємствах готельно-ресторанної сфери. У роботі проаналізовано виробничо-господарську, організаційно-економічну та фінансову діяльність досліджуваного підприємства – готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”, досліджено кадрову політику даного підприємства, зокрема основні етапи набору та управління персоналом, методи матеріальної та нематеріальної мотивації працівників. З метою удосконалення організації праці у готельно-ресторанному комплексі “Три бажання” запропоновано впровадити систему мотиваційного моніторингу та сучасні методи відбору персоналу, надано практичні рекомендації щодо покращення якості обслуговування у готелі. Ключові слова: управління персоналом, кадрова політика, готельно-розважальний комплекс, організація праці, обслуговування, стимулювання праці. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства в умовах реформування економіки за допомогою використання інноваційних підходів, засобів й методів і можуть бути використані готельно-ресторанним комплексом “Три бажання” у процесі покращення його кадрової й управлінської політики.
Daichak O.V. Improving the work organization on the enterprises of the hotel and restaurant industry (the hotel and restaurant complex “Three Wishes” as a case study). Qualifying work of the master (101 p., 11 fig., 22 tab., 35 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2021. This master’s thesis is devoted to the improving the work organization of the hotel and restaurant industry in the context of economic reform. In the course of research the questions of the work organization in the context of management system, its features and specifics, importance and impact of customer-oriented approach to improving the organization of labor on the hotel and restaurant industry was considered. The paper analyzes the production, economic and financial activities of the researched enterprise – the hotel and restaurant complex “Three Wishes”, investigate the personnel policy of the enterprise, including individual stages of recruitment and management of personnel, material and intangible motivation of employees. In order to improve the work organization in the hotel-restaurant complex “Three Wishes” it is proposed to introduce a system of motivational monitoring and modern methods of personnel selection, provided practical recommendations for improving the quality of service in the hotel. Keywords: human resource management, personnel policy, hotel and entertainment complex, work organization, service, labor stimulation. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of work organization in the hotel and restaurant industry in terms of economic reform through innovative approaches, tools and methods and can be used by the hotel and restaurant complex “Three Wishes” in improving its staff and management policy.
Зміст: Вступ...6 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕНННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА...10 1.1. Дослідження організації праці у системі управління підприємствами готельного та ресторанного бізнесу у сучасних умовах...10 1.2. Специфіка організації праці підприємств готельно-ресторанного господарства...19 1.3. Вплив клієнтоорієнтованого підходу на покращення організації праці на підприємствах готельно-ресторанної сфери ...23 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ “ТРИ БАЖАННЯ...33 2.1. Організаційно-економічна характеристика та дослідження основних засад діяльності готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”….33 2.2. Оцінка фінансового управління закладу ресторанного господарства...42 2.3. Аналіз застосування методів відбору персоналу у готельно-ресторанному комплексі “Три бажання”….53 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАЦІ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ КОМПЛЕКСІ “ТРИ БАЖАННЯ”…..61 3.1. Забезпечення ефективного процесу мотивації праці за допомогою системи мотиваційного моніторингу готельно-ресторанного закладу...61 3.2. Рекомендації щодо покращення якості обслуговування у готелі...69 3.3. Удосконалення методів відбору персоналу у готельно-ресторанному комплексі “Три бажання” ...78 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...87 4.1. Організація охорони праці у готельно-ресторанному комплексі “Три бажання”….87 4.2. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні і реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів готельно-ресторанного комплексу “Три бажання”…92 Висновки ...94 Перелік використаних джерел ...97 Додатки ...101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36890
Власник авторського права: © Дайчак Оксана Володимирівна, 2021
Перелік літератури: 1. ДСТУ 4527:2006 “Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення”. URL: http:// www.rada.gov.ua. (дата звернення: 17.03.2020). 2. Закон України «Про туризм» від 05.09.95 р. Відомості Верховної Ради. 1995. №31. – С. 241 – 254. 3. Національний стандарт України: послуги туристичні. Класифікація готелів. Гостиничный и ресторанный бизнес. 2003. № 4. С. 84 – 98. 4. Аль-Робаи Ааливи С. Карар. Развитие международных гостиничных сетей. Журнал международного права и международных отношений. 2012. №2. URL: https://tourlib.net/statti_tourism/karar.htm. (дата звернення: 17.03.2020). 5. Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация. К.: ВИРА-Р, “Альтерпрес”, 2001. 208 с. 6. Білан М.О. Готельні ланцюги: стан і перспективи розвитку. Всё о туризме. Туристическая библиотека. URL: https://tourlib.net/statti_ukr/bilan.htm. (дата звернення: 17.03.2020). 7. Бойко М.Г., Гопкало Л.M. Організація готельного господарства: Підручник. К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. 448 с. 8. Борисова Ю.М., Гаранін М.І. Менеджмент готельного та ресторанного обслуговування. М., РМАТ, 1997. 284 с. 9. Браймер Р. Основы управления в индустрии гостеприимства. М., ЮНИТИМ, 2005. 384 с. 10. Ваген Л. Готельний бізнес: навчальний посібник / Л. Ваген. Ростов-на-Дону: Фенікс, 2006. 416 с. 11. Василенко В. А. Ситуаційний менеджмент : навч. посіб. / В. А. Василенко, В. І. Шостка. К.: ЦУЛ, 2003. 285с. 12. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Навч.-метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. К.: КНЕУ, 2000. 237 с. 40 98 13. Волков Ю. Ф. Введение в гостиничный и туристический бизнес. М.: Феникс, 2003. 348 с. 14. Волков Ю. Ф. Интерьер и оборудование гостиниц и ресторанов. М.: Феникс, 2003. 352 с. 15. Волков Ю.Ф. Экономика гостиничного бизнеса. М.: Феникс, 2003. 384 с. 16. Галасюк К.А. Готельні ланцюги в сучасній індустрії гостинності. Науковий вісник ОНЕУ. 2012. №21(173). С.127-135. 17.Готельне господарство у Закарпатській області. URL: https://uareporter.com/uk/content/gotelne-gospodarstvo-v-zakarpatskiy-oblasti. (дата звернення: 17.03.2020). 18. Давидова О.Ю., Писаревський І.М. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Збірник наукових праць ХДУХТ "Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг". 2008. Випуск 2(8), частина 2. С.215-219. 19. Данильчук В. Ф. Особенности формирования и развития туристических предприятий: монографія / В. Ф. Данильчук. Донецк : НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. 2006. 240 с. 20. Дріневський, Н.П. До концепції розвитку санаторно-курортної справи в Україні [Текст] / Н.П. Дріневський. Медична реабілітація, курортологія і фізіотерапія. 2002. №3(31). С.39-42. 21. Зубков А.А., Чібісов СІ. Довідник працівника готельного господарства. К.: Вища школа, 1985. 272 с. 22. Іванова Л.О. Оцінка маркетингових можливостей підприємств готельного господарства в окремих регіонах України. Щорічн. наук. праць, вип. ХІV. Львів: НАН України ІРД, 2003. С. 230 – 242. 23. Кабушкин Н.И., Бондаренко Т.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учебник для студ. спец. Экономика и управление социально-культурной сферой. 4 изд. Минск: Новое знание, + 2003. 368 с. 99 24. Катькало В.С. Международные гостиничные сети: специфика организации и типология стратегий развития. Часть 3 / В.С. Катькало, В.Н. Мукба. URL: https://tourlib.net/statti_tourism/katkalo.htm. (дата звернення: 17.03.2020) 25. Косій Т. М. Сучасний стан розвитку готельного господарства України // Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції «Індустрія гостинності в країнах Європи». 4-6 грудня 2018 р. Сімферополь: ВіТроПринт, 2018. С.152-154. 26. Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм. Пер. с англ. под. ред. Р. Б. Ноздревой. М.: ЮНИТИ. 1998.787 с. 27. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навчальний посібник / Галина Круль. М-во освіти і науки України, Чернівецький нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. К. : Центр учбової літератури, 2011. 367 с. 28. Кузнецова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с. 29. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика: підручник / Марта Мальська, Ігор Пандяк ; М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І. Франка. К.: Центр учбової літератури, 2012. 470 с. 30. Мунін Г. Б., Роглєв Х.Й. Управління сучасним готельним комплексом: Навч. посіб. К.: Ліра – К, 2005. 520 с. 31. Нечаюк Л.І., Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бізнес. Менеджмент: навч. посіб. К.:Центр навч. л-ри, 2003. 348с. 32 .Організація готельного господарства [Текст] : навчальний посібник / Ольга Головко [та ін.]; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К. : Кондор, 2011. 408 с. 33. Пуцентайло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посіб. К.: Центр навч. л-ри, 2007. 344 с. 34. Роглєв Х. Менеджмент готелю: економіко-організаційні аспекти: навчальний посібник / під ред. Георгій Мунін; Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2011. 442 с. 100 35. Семенов В. Ф., Бортник Л. В. Франчайзинг як метод організації і розвитку готельного бізнесу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2016. Вип. 2 (1). С. 68-75.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Дайчак.pdfАвторська довідка162,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Dyplom_Daichak_O_V_2021.pdfКваліфікаційна робота1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора