Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36813
Назва: Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”)
Інші назви: Directions for improving the quality of service at the restaurant business (the restaurant “Churchill” as a case study)
Автори: Михайлишин, М. В.
Mikhailishin, Marta
Бібліографічний опис: Михайлишин М. В. Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”) : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М. В. Михайлишин. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 107 с.
Дата публікації: 20-гру-2021
Дата подання: 20-гру-2021
Дата внесення: 25-гру-2021
Країна (код): UA
Науковий керівник: Паляниця, Віктор Анатолійович
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
якість обслуговування
послуга,
ресторанне господарство
організація праці
управлінська діяльність
конкурентоспроможність
управління якістю
quality of service
service
restaurant business
organization of work
managerial activity
competitiveness
quality management
Короткий огляд (реферат): Михайлишин М. В. Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану “Черчіль”). Кваліфікаційна робота магістра (107 с., 5 рис., 23 табл., 38 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2021. Кваліфікаційна робота магістра присвячена розгляду питань підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства в сучасних умовах. У процесі дослідження розглянуто питання ролі якості обслуговування та умов її забезпечення, систематизовано підходи до визначення сутності категорії “якість послуги”. У роботі проаналізовано управлінську та фінансову діяльність ресторану “Черчіль”, досліджено його безпосереднє оточення. З метою підвищення якості обслуговування запропоновано створення Internet-сайту для ресторану “Черчіль”, надано практичні рекомендації щодо організації праці у м’ясо-рибному відділенні ресторанного підприємства та використання сучасних методів оцінювання працівників. Ключові слова: якість обслуговування, послуга, ресторанне господарство, організація праці, управлінська діяльність, конкурентоспроможність, управління якістю. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства за допомогою впровадження розроблених рекомендацій і пропозицій, які можуть бути використані рестораном “Черчіль” у процесі його стратегічного розвитку.
Mikhailishin M. V. Directions for improving the quality of service at the restaurant business (the restaurant “Churchill” as a case study). Qualifying work of the master (107 p., 5 fig., 23 tab., 38 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business” – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2021. This master’s thesis is devoted to improving the quality of service at the restaurant business in modern conditions. In the course of research the questions of the role of service quality and conditions of its provision was considered, the approaches to determining the essence of the category “service quality” were systematized. The paper analyzes the management and financial activities of the restaurant “Churchill” and investigation its immediate surroundings. In order to improve the quality of service, was proposed to create an Internet site for the restaurant “Churchill”, provided practical recommendations for the organization of work in the meat and fish department of the restaurant and the use of modern methods of employee evaluation. Keywords: quality of service, service, restaurant business, organization of work, managerial activity, competitiveness, quality management. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solution to the problem of improving the quality of service in the restaurant business by implementing the developed recommendations and proposals that can be used by the restaurant “Churchill” in the process of its strategic development.
Зміст: ВСТУП...7 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА...11 1.1. Роль якості обслуговування у зростанні ринку закладів ресторанної сфери...11 1.2. Систематизація й аналіз підходів до визначення сутності категорії “якість послуги”….20 1.3. Умови забезпечення якості обслуговування підприємств ресторанного бізнесу на сучасному етапі їх розвитку...26 2. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНІ “ЧЕРЧІЛЬ”…..33 2.1. Загальна характеристика управлінської діяльності ресторану “Черчіль”...33 2.2. Дослідження безпосереднього оточення підприємства ресторанного типу45 2.3. Дослідження фінансового управління ресторану “Черчіль”…..53 3. ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У РЕСТОРАНІ “ЧЕРЧІЛЬ”….64 3.1. Рекомендації організації праці у м’ясо-рибному відділенні ресторанного підприємства...64 3.2. Пропозиції використання сучасних методів оцінювання працівників ресторану “Черчіль”….86 3.3. Пропозиції створення Internet-сайту для ресторану “Черчіль”….93 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ....97 4.1. Значення адаптації у трудовому процесі...97 4.2. Особливості заходів електробезпеки на підприємствах...100 ВИСНОВКИ....103 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...106
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36813
Власник авторського права: © Михайлишин М.В., 2021
Перелік літератури: 1. Андрушків Б. М., Харів П. С., Кирич Н. Б. Економіка підприємства: посіб. з самост. вивч. курсу. Тернопіль: ТІСІТ, 2007. 312 с. 2. Андрушків Б. М., Кузьмін О. Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми: друге вид., перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с. 3. Аветисова А.О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с. 4. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; Фірма “Інкос”, 2007. 280 с. 5. Баланда А. Л., Надрага В. І. Соціальний капітал підприємства: переваги та ризики прояву. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2013. No 1. С. 37-41. 6. Баранов О. Г. Інноваційні теорії: представники і проблема структуризації. Історія народного господарства та економічної думки України, 2009. Вип. 42. С. 45-56. 7. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. 220 с. 8. Бугайчук В. В., Грабчук І. Ф. Біоекономіка та її роль у розвитку сучасного суспільства. Економіка АПК, 2018. No 5. С. 110-114. 9. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с. 10. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка, 2015. No 7 (172). C. 65–69. 11. Денисенко М. П. Інноваційний розвиток суспільства на основі інтелектуального капіталу. Наукові записки. Економіка, 2013. Вип. 23. С. 15-19. 12. Дунська А. Р., Жалдак Г. П. Соціальний капітал як ресурс інноваційного розвитку підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2014. No 3 (3). С. 95-99. 13. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ. Серія “Технічні науки”, 2008. No 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu.edu.ua/article/view/81625/79214. 14. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки, 2014. No 5 (155). С. 321-327. 15. Історія економічних вчень: навч. посіб. / за ред. В. В. Кириленка. Тернопіль: “Економічна думка”, 2007. 233 с. 16. Колот А. М. Соціально-трудова сфера: стан відносин, нові виклики, тенденції розвитку: монографія. Київ: КНЕУ, 2010. 251 с. 17. Колот А., Григорович С. Соціально-трудові аспекти забезпечення стійкого розвитку національної економіки. Україна: аспекти праці, 2006. No 4. С. 8–15. 18. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-254. 19. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін: навч. посіб. для вищ. навч. закл. / за ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун- т, 2010. 340 с. 20. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання К., 2002. 320с. 21. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с. 22. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk22.htm. 23. Нокдаун и локдаун. Как “переносит” карантин гостиничный рынок Украины. URL: https://commercialproperty.ua/analitics/nokdaun-i-lokdaun-kak- perenosit-karantin-gostinichnyy-rynok-ukrainy/ 24. Огляд українських готелів і ресторанів. URL: http://ukraine-for- business.com/ua/info-fortourists-in-ukraine/70-review-of-hotels-and-restaurants. 25. Ощипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля, 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20 26. Попа А., Колишко Р., Попова Н., Панзіка Ф. Дослідження та аналіз вакансій і потреб у кваліфікованих кадрах у країнах ЄС, Республіці Молдова та в Україні / Міжнародна організація праці. Група технічної підтримки з питань гідної праці та Бюро МОП для країн Центральної та Східної Європи. Будапешт: ЄС-МОП, 2013. 137 с. 27. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах: URL https://journal- knukim.com.ua/index.php/culturology/article/download/60/226 28. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії, 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15. 29. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава, 2018. No 4. С. 26-31. 30. Савченко В. Ф. Україна: шлях до економічного зростання через оптимізацію структурних перетворень. Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економіки: колективна монографія / під ред. І. А. Косач. Ніжин: ФОП Лук’яненко В. В. ТПК “Орхідея”, 2015. С. 7-26. 31. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава, 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151. 32. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії, 2018. Вип. 31. С. 100-105. 33. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського, 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112- 118. 34. Тарасюк Р. М. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. Житомир: ЖДТУ, 2006. 419 с. 35. Туган-Барановский М. Периодические промышленные кризисы: история английских кризисов. Общая теория кризисов. Москва: Наука, 2007. 574 с 36. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка, 2012. No 2. С. 59-64. 37. Фролова В. Ю. Стратегічний підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємства. Вісник Донецького національного університету, 2012. No1. С. 177-182. 38. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посіб. / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги– ХХІ, 2005. 596 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom__Mykhailyshyn_M_V_2021.pdfКваліфікаційна робота магістра1,05 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Михайлишин.pdf162,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора