Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36743
Назва: Дослідження управлінських процесів у діяльності підприємства ресторанної сфери (на прикладі бар-ресторану «Талісман»)
Інші назви: Research of management processes in the activities of the restaurant industry (the bar-restaurant «Talisman» as a case study)
Автори: Субчак, Назарій Романович
Subchak, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Субчак Н. Р. Дослідження управлінських процесів у діяльності підприємства ресторанної сфери (на прикладі бар-ресторану «Талісман») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Н. Р. Субчак. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 87 с.
Дата публікації: 21-гру-2021
Дата внесення: 23-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Владимир, О. М.
Члени комітету: Сороківська, О. А.
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
управлінська діяльність
сфера харчування
управлінський процес
логістична система
стратегічний розвиток
сфера сервісу
антикризове управління
management
nutrition sphere
management process
logistics system
strategic development
service sphere
anti-crisis management
Кількість сторінок: 87
Короткий огляд (реферат): Дана магістерська робота присвячена розгляду та дослідженню управлінських процесів у діяльності підприємства ресторанної сфери. У процесі дослідження розглянуто питання теоретико-методичних засад визначення управлінських процесів ресторанної діяльності, особливостей управлінських форм та методів. У роботі проаналізовано організаційно-економічну та фінансову діяльність досліджуваного підприємства – бар-ресторану «Талісман», досліджено особливості здійснення його управлінської діяльності. З метою покращення управлінських процесів у діяльності досліджуваного підприємства запропоновано використовувати сучасні логістичні систем, створити десертний цех у структурі ресторанного закладу, а також впроваджувати на ньому антикризове управління.
This master's thesis is devoted to the consideration and investigation of management processes in the restaurant business. In the process of research the issues of theoretical and methodical bases of definition of administrative processes of restaurant activity, features of administrative forms and methods was considered. The organizational, economic and financial activity of the researched enterprise – bar-restaurant «Talisman» was analyzed in the work, the peculiarities of its management activity was investigated. In order to improve the management processes in the activities of the studied enterprise was proposed to use modern logistics systems, to create a dessert shop in the structure of the restaurant and to implement anti-crisis management.
Опис: Кваліфікаційна робота магістра (85 с., 17 рис., 19 табл., 46 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2021.
Зміст: ВСТУП...6 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ РОЗДІЛ. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОЇ СФЕРИ...10 1.1. Загальні засади визначення управлінських процесів ресторанної діяльності...10 1.2. Особливості форм управлінських процесів сфери готельно-ресторанного господарства...13 1.3. Управлінські методи підприємств галузі ресторанної діяльності...15 Висновки до першого розділу...21 2. АНАЛІТИЧНО-РОЗРАХУНКОВИЙ. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ У ДІЯЛЬНОСТІ БАР-РЕСТОРАНУ «ТАЛІСМАН»…22 2.1. Загальна характеристика управлінської діяльності закладу сфери харчування...22 2.2. Особливості управлінської діяльності бар-ресторану «Талісман»…24 2.3. Аналізування фінансових результатів досліджуваного підприємства із застосуванням Excel...27 Висновки до другого розділу...36 3. ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ У ДІЯЛЬНОСТІ БАР-РЕСТОРАНУ «ТАЛІСМАН»….37 3.1. Пропозиції створення десертного цеху у структурі ресторанного закладу37 3.2. Удосконалення управлінських процесів у діяльності ресторанного підприємства шляхом використання сучасних логістичних систем...59 3.3. Антикризове управління як ключовий елемент складових управлінських процесів ресторанного бізнесу...65 Висновки до третього розділу...71 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...72 4.1. Сучасні безпекові системи у ресторанних закладах...72 4.2. Причини виникнення пожежі на кухні підприємства ресторанного господарства та засоби їх запобігання...75 Висновки до четвертого розділу...78 ВИСНОВКИ...79 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...82
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36743
Власник авторського права: © Субчак, Назарій Романович
Перелік літератури: 1. ДСТУ 4269:2003. Національний стандарт України «Послуги туристичні. Класифікація готелів». 2. ДСТУ 4281-2004 «Заклади ресторанного господарства. Класифікація». 3. ДСТУ Б.А.2-4-7-95 «Система проектної документації для будівництва. Правила використання архітектурно-будівельних робочих креслень». 4. ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщування. Загальні вимоги”. 22. ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів». 5. ДСТУ 4281: 2004 Заклади ресторанного господарства. Класифікація. 6. Про захист прав споживачів. Закон України / Відомості Верховної Ради України. 1991. № 30. 7. Про підприємництво: Закон України / Відомості Верховної Ради України. 1991. № 14. 8. Правила роботи закладів (підприємств) громадського харчувати (наказ Міністерства економіки з питань Європейської інтеграції України від 27.07.2002 p., №219). 9. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання. Київ: «Знання України», 2002. 106 с. 10. Антошкіна Л. І., Стеченко Д.М. Методологія економічних досліджень: підручник. Київ: Знання, 2015. 311 с. 11. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навч. посіб. РнД.: Фенікс, 2005. – 220 с. 12. Баланда А. Л., Надрага В. І. Соціальний капітал підприємства: переваги та ризики прояву. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2013. № 1. С. 37-41. 12. Бойко М. М. Соціальний капітал як чинник конкурентоспроможності підприємств сфери послуг. Теоретичні та прикладні питання економіки, 2014. Вип. 1. С. 486-495. 13. Борисова О. В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1 (2). 331. 338 с. 14. Данько Н. І., Парфіненко А. Ю., Подлепіна П. О., Вишневська О. О. Основи готельно-ресторанної справи: навчальний посібник / за заг. ред. А. Ю. Парфіненка. Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. 288 с. 15. Дишкантюк О. В. Формуванння інфраструктурного забезпечення сфери гостинності. Економіст, 2016. №7. С. 25-28. 16. Довгаль Г. В., Данько Н.І. Міжнародні готельні мережі: світовий досвід для України. ХНУ імені ВН Каразина, 2017 р. 125 с. 17. Енциклопедичний словник-довідник з туризму / уклад. В. А. Смолій, В. К. Федорченко, В. І. Цибух. К.: Слово, 2006. 372 с. 18. Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Економіка, організація і управління підприємством, 2016. №1 (38). 173 с. 19. Карпенко Ю. В. Сутність і структура соціального капіталу сфери туризму в умовах модернізації економіки. Економічний вісник Донбасу, 2017. № 1. С. 110–118. 20. Король С. Я. Характеристика основної діяльності готелю. Стратегія розвитку туристичної індустрії та громадського харчування. Праці Міжнар. наук.-пр. конф.: стаття. К.: КДТЕУ, 2000. 124. 128 с. 21. Колективні засоби розміщування. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/ operativ2014/tur/zr_u.html 22. Мальська М. П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 472 с. 23. Маслоу А. Мотивация и личность. 3-е изд. Санкт-Петербург: Питер, 2008. 352 с. 24. Мельниченко С. В. Інформаційні технології в управлінні суб’єктами туристичної діяльності: автореф. дис. ... док. економ. наук: 08.00.04. Київ, 2008. 23 с. 25. Марущак Т. Управління підприємствами ресторанного господарства різних форм господарювання. К., 2002. 320 с. 26. Мищенко Е. С. Организационные структуры управления. Тамбов: Издательство ГОУ ВПО ТГТУ, 2011. 104 с. 27. Мішин Ю. Р. Соціальний капітал в системі трудових відносин постіндустріальної економіки. Інноваційна економіка, 2014. № 4. С. 210-214. 28. Мікловда В. П., Брітченко І. Г., Кубіній Н. Ю., Дідович Ю. С. Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення: монографія. Полтава: ПУЕТ, 2013. 218 с. 29. Поплавська А.В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах. URL: https://journalknukim. com.ua/index.php/culturology/article/download/60/226 30. Радченко Л. А. Обслуговування на підприємствах харчування. РнД.: Фенікс, 2004. 384 с. 31. Романенко О. О., Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності Одеської області. Причорноморські економічні студії, 2018. Вип. 28 (2). С. 10-15. 32. Романенко О. О., Яворська О. Г. Особливості інновацій в туризмі та індустрії гостинності. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 8. С. 5-9. 33. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. № 4. С. 26-31. 34. Саак А. Э., Якименко М. В. Менеджмент в индустрии гостеприимства (гостиницы и рестораны): учеб. пособ. СПб.: Питер, 2007. 432 с. 35. Савченко В. Ф. Україна: шлях до економічного зростання через оптимізацію структурних перетворень. Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економіки: колективна монографія / під ред. І. А. Косач. Ніжин: ФОП Лук’яненко В. В. ТПК «Орхідея”, 2015. С. 7-26. 36. Саух І. Оцінка наукових підходів до трактування сутності стратегії підприємства та її змістовні характеристики. Соціально-економічні проблеми і держава, 2016. Вип. 1 (14). С. 145-151. 37. Свистович М. Б. Сутність та основні поняття стратегічного планування. Державне управління: теорія та практика. 2013. №2. С. 37-43. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Dutp_2013_2_6. 38. Скітер І. С., Ткаленко Н. В., Трунова О. В. Методи прийняття управлінських рішень. Чернігів: ЧДІЕУ, 2011. 248 с. 39. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105. 40. Туристична діяльність. Нормативна база / упор. О. М. Роїна. Київ: КНТ, 2005. 448 с. 41. Федорченко В. К., Мініч І. М. Туристський словник-довідник: навч. посіб. К.: Дніпро, 2000. 160 с. 42. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посіб. Чернівці: Книги– ХХІ, 2005. 596 с. 43. Яворська О. Г. Клієнтський капітал підприємств індустрії туризму та гостинності. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2018. Вип. 13. С.179-185. 44. Яворська О. Г., Ніконова Є. М., Біла А. Р. Перспективи розвитку ділового туризму в Україні. “Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект (EEMA KNLU 2015)”. Збірник матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2015. С. 129-134. 45. Яворська О. Г. Соціальний капітал підприємств індустрії туризму та гостинності. Проблеми економіки та політичної економії. 2018. № 1. С. 236- 247. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pepe_2018_1_16. 46. Янчев А. В., Кирильєва Л. О., Топоркова О. В., Кирильєва Д. Д. Теоретичні основи організації обліку на підприємствах індустрії гостинності: міжнародний аспект. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 2014. Вип. 1. С. 65-73.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_Subchak_N_R_2021.pdfКваліфікаційна робота магіста2,15 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора