Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36522
Назва: Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація »)
Інші назви: Development of a strategy to increase the enterprise competitiveness (PE “Samogonna restoratsia” as a case study)
Автори: Скемська, Ірина Олегівна
Skemska, Iryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Скемська І. О. Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП «Самогонна ресторація ») : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / І. О. Скельська. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 96 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 20-гру-2021
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
Члени комітету: Сороківська, Олена Анатоліївна
Sorokivska, Olena
УДК: 65.011
338.1
Теми: 241
готельно-ресторанна справа
управління
стратегія
конкурентоспроможність
ефективність
прибуток
підприємство
франчайзинг
проектне рішення
management
strategy
competitiveness
efficiency
profit
enterprise
franchising
project solution
Кількість сторінок: 96
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена ро зробленню й обґрунтуванню заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. У роботі: досліджено поняття конкуренції, її форми та сили; наведено загальну характеристику підходів до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємс тва; прокласифіковано конкурентні стратегії підприємств та їх вплив на досягнення стійкої конкурентоспроможності; описано загальногосподарську діяльність досліджуваного підприємства; д осліджено фактори та критерії визначення рівня конкурентоспроможності пі дприємства; описано методичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємства; сформовано стратегічний підхід до підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства; обґрунтовано доцільність використання франчайзингу як способу за безпечення конкурентоспроможних позицій підприємства на ринку; здійснено оцінку ефективності проектного рішення з розроблення франчайзингового пакету
The master's thesis is devoted to the development and justification of measures to increase the competitiveness of the enterprise. In this paper, there were: investigated the concept of competition, its forms and forces; given the general description of approaches to strategy formation of competitiveness increase of the enterprise; classified the competitive strategies of enterprises and their impact on achieving sustainable competitiveness; described the general economic activity of the studied enterprise; investigated the factors and criteria for determining the competitiveness level of the enterprise; described the methodical approaches to determining the competitiveness level of the enterprise; formed a strategic approach to increase the competitiveness of the studied enterprise; substantiated the expediency of using franchising as a way to ensure a competitive position of the enterprise in the market; evaluated the project effectiveness for the development of the franchise package.
Зміст: ВСТУП ...7 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ...11 1.1. Поняття конкуренції, її форми та сили ...11 1.2. Підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства ...19 1.3. Класифікація конкурентних стратегій підприємств та їх вплив на досягнення стійкої конкурентоспроможності ...28 Висновок до теоретичної частини ...30 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКА ЧАСТИНА АНАЛІТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ» НА РИНКУ ...32 2.1. Загальна характеристика діяльності ПП «Самогонна ресторація» ...32 2.2. Фактори та критерії визначення рівня конкурентоспроможності підприємства ...40 2.3. Методичні підходи до визначення рівня конкурентоспроможності підприємства ...42 Висновок до аналітико-дослідницької частини ...46 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНА ЧАСТИНА СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ» ...48 3.1. Формування стратегічного підходу до підвищення конкурентоспроможності ПП «Самогонна ресторація» ...48 3.2. Франчайзинг як спосіб забезпечення конкурентоспромож-них позицій підприємства на ринку ...57 3.3. Економічне обґрунтування доцільності розроблення франчайзингового пакету ПП «Самогонна ресторація» ...68 Висновок до проектно-рекомендаційної частини ...79 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ ...81 4.1. Контроль за станом охорони праці на підприємстві ...81 4.2. Забезпечення надійності роботи підприємства до дії світлового випромінювання в умовах НС ...86 ВИСНОВКИ ...90 БІБЛІОГРАФІЯ ...93 ДОДАТКИ...97
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36522
Власник авторського права: © Скемська Ірина Олегівна, 2021
Перелік літератури: 1. Адамик В., Вербицька Г. Оцінка конкурентоспроможності підприємства // Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2008. №1. С. 69-78. 2. Андрушків Б.М., Грод А.М., Мельник Л.М. та ін. Ресурсно-інноваційний інструментарій формування конкурентоспроможних підприємницьких структур (на прикладі меблевого виробництва). Тернопіль: ТзОВ «Видавництво Астон», 2014. 354 с. 3. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Мельник Л.М., Погайдак О.Б. Інноваційно-технологічне реформування промислових підприємств – основа підвищення їх конкурентоспроможності (європейські акценти) // Держава та регіони. 2014. Серія: Економіка та підприємництво. №2 (77). С. 4-12. 4. Ансофф И. Корпоративная стратегия: аналитический подход к стратегии развития. СПб.: Питер Ком. 2004. 592 с. 5. Білега О.В. Формування конкурентоспроможних підприємницьких мережевих структур як ключових елементів економіки країни і регіону [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/en_re/2010_7_2/7.pdf. 6. Воронкова А.Е. Управлінські рішення в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства: організаційний аспект: монографія / А. Е. Воронкова, Н. Г. Калюжна, В. І. Отенко. Х. : ВД «ІНЖЕК», 2008. 427 с. 7. Грицишин Н. Оцінка конкурентоспроможності підприємства // Вісник Львівського університету. Серія економічна. Вип. 33. 2004. С. 431-436. 8. Грод А.М. Теоретичні засади формування конкурентоспроможних ринкових структур // Актуальні проблеми економіки. 2009. № 7. С. 91-98. 9. Довбенко В.І. Чинники підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств за умов глобалізації // Зовнішня торгівля: право та економіка. 2007. № 6 (35). С. 29-35. 10. Должанський І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури, 2006. С. 75. 11. Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні аспекти: монографія. К., 2006. 160 с. 12. Кирчата І.М., Поясник Г.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства в глобальному середовищі: монографія: Вид-во ХНАДУ, Харків, 2009. 160 с. 13. Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навч. посіб. / С.М. Клименко, Д. О. Барабась, Т. В. Омельяненко та ін. К.: КНЕУ, 2006. 527 с. 14. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія / за заг. ред. О.Г. Янкового. Одеса: Атлант, 2013. 470 с. 15. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / І.А. Дмитрієв, І.М. Кирчата, О.М. Шершенюк. Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. 340 с. 16. Конкурентоспроможність: проблеми науки і практики: монографія / [О. Є. Кузьмін, М. І. Долішній, І. П. Булєєв та ін.]. НДЦ індустріальних проблем розвитку НАН України, ХНЕУ. Харків: ВД «ІНЖЕК», 2006. 248 с. 17. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. с англ. М.-СПб.-Киев: Вильяме, 2001. 944 с. 18. Кошелупов І.Ф. Управління конкурентоспроможністю підприємства: монографія. Одеса: ОДЕУ, 2009. 152 с. 19. Курганська Б.М. Організаційно-економічні механізми забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі швейної промисловості): дис. … канд. екон. наук: 08.06.01 / Курганська Богдана Мирославівна. Львів, 2002. 202 с. 20. Лупак Р.Л., Васильців Т.Г. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Львів, 2016. 484 с. 21. Минцберг Г. Стратегический процесс. СПб.: Вильяме, 2004. 456 с. 22. Нагорняк Г.С., Малюта Л.Я., Мельник Л.М. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства // Галицький економічний вісник. Випуск 3 (64). Тернопіль, Видавець «Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя», 2020. С. 30-39. 23. Николюк О.М. Етимологія та сутність поняття «конкурентоспроможність підприємства» // Вісник ЖДТУ. Економічні науки. 2011. №1(55). С. 246-249. 24. Павлова В.А. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка та стратегія забезпечення: монографія. Д.: Вид-во ДУЕП, 2006. 276 с. 25. Піддубна Л.І. Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання економікою: монографія. Харків. ВД «ІНЖЕК», 2007. 368 с. 26. Печерська Т.П. Інноваційний розвиток – передумова конкурентоспроможності підприємств України [Електронний ресурс]. Режим доступу: www.mer.fem.sumdu.edu.ua/content/2007_4/4_9.pdf. 27. Портер М. Основы конкурентной борьбы. Спб.-М.-Киев: Вильям, 2000. 602 с. 28. Портер М. Конкурентные стратегии. М.: Логос, 2004. 588 с. 29. Русин-Гриник Р.Р. Сутність та структура організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю підприємства // Науковий вісник НЛТУ України. 2010. №20/5. С. 240-247. 30. Сімонова В.С. Підходи до визначення поняття «конкурентний потенціал» та його роль у формуванні конкурентоспроможності підприємства // Формування ринкових відносин в Україні. 2011. №6. С. 193-197. 31. Стеценко І.Т. Забезпечення конкурентоздатності підприємств: Навчальний посібник. Донецьк: ДонІЗТ, 2006. 207 с. 32. Тарнавська Н.П. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теорія, методологія, практика. Тернопіль: Економічна думка, 2008. 570 с. 33. Тарнавська Н.П. Нові погляди на сутність конкурентоспроможності підприємств // Формування ринкових відносин в Україні. 2010. №12. С. 57-66. 34. Точилін В.О., Венгер В.В. Формування функціонально ефективної моделі ринку: конкуренція та бар’єри, ринкова влада і державне регулювання // Актуальні проблеми економіки. 2009. №2. С. 23-38. 35. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации. Учебное пособие. М.: Издательство «Эксмо», 2004. 344 с. 36. Харченко Т.Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки // АПЕ. 2003. № 2. С. 70-73. 37. Ambastha A., Momaya K. Competitiveness of Firms: Review of theory, framework and models // Singapore Management Review. 2004. Vol. 26, №1. P. 45-61. 38. Sherstiuk Roman, Malevski Eduard, Marynenko Nataliia, Liliya Melnyk, Pavlykivska Olha. Models of evaluating the impact of changes technological and industrial areas in enterprise development // Amazonia Investiga. Volume 10 - Issue 40 / April 2021. P. 253-264.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_Skemska_2021.pdfДипломна робота1,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorska_Skemska_2021.pdfАвторська довідка510,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора