Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35679| Títol: | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій як вагомий чинник для розвитку критичного мислення в майбутніх фахівців |
| Altres títols: | Application of information - communication technologies as a significant factor for the development of critical thinking in future professors |
| Autor: | Шостаківська, Надія Михайлівна Савіна, Інна Олександрівна |
| Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Військова академія (м. Одеса), м. Одеса, Україна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Шостаківська Н., Савіна І. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій як вагомий чинник для розвитку критичного мислення в майбутніх фахівців. Magyar Tudományos Journal № 50 (2021). (Budapest, Hungary). С. 47-50 http://hungarian-science.org/wp-content/uploads/2021/03/Magyar_50.pdf |
| Data de publicació: | 2021 |
| Date of entry: | 1-de -2021 |
| Editorial: | Budapest, Hungary |
| UDC: | 37.02 |
| Paraules clau: | мислення змішана модель компоненти критичне мислення технології навчання інформаційно-комунікаційні технології |
| Page range: | 47-50 |
| Resum: | Нині одним із найважливіших завдань закладів вищої освіти є формування у майбутніх фахівців кри-тичного мислення, здатності швидко адаптуватися до різних умов, знаходити шляхи розв’язанняпрофесій-них і соціальних завдань у будь-яких нестандартних ситуаціях |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35679 |
| ISBN: | 1748-7110 |
| URL for reference material: | http://hungarian-science.org/wp-content/uploads/2021/03/Magyar_50.pdf |
| Content type: | Article |
| Apareix a les col·leccions: | Наукові публікації кафедри інформаційної діяльності та соціальних наук |
Arxius per aquest ítem:
| Arxiu | Descripció | Mida | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Magyar_50-47-49.pdf | 359,32 kB | Adobe PDF | Veure/Obrir |
Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.