Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35019

Títol: Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки
Autor: Вінтонів, Тетяна
Горохова, Тетяна
Affiliation: Київський університет імені Бориса Грінченка (м. Київ, Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Вінтонів Т. Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки / Тетяна Вінтонів, Тетяна Горохова // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 432–439. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
Bibliographic description (International): Vintoniv T., Horokhova T. (2021) Vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi kriz pryzmu tvorchosti Lesi Ukrainky. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 432-439 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Journal/Collection: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Data de publicació: 25-de -2021
Date of entry: 27-d’a-2021
Editorial: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–26 лютого 2021 року
25-26 February 2021
UDC: 378.147
811.161.2’243
Paraules clau: лінгвокраїнознавчий компонент
текст
навчальний текст
репродуктивне спрямування
комунікативна компетентність
linguistic and cultural component
text
educational text
reproductive direction
communicative competence
Number of pages: 8
Page range: 432-439
Start page: 432
End page: 439
Resum: У статті розглянуто різновиди лінгводидактичного опрацювання лінгвокраїнознавчого матеріалу під час вивчення української мови як іноземної. З’ясовано, що ефективне використання текстів про Лесю Українку в навчальному процесі можливе за умови комунікативно-діяльнісного підходу. Обґрунтовано обмежене використання творів у навчанні студентів-іноземців, починаючи з підготовчого відділення. Запропоновано розробку творчих завдань, наведено приклади самостійних робіт. Доведено, що успіх викладання української мови як іноземної залежить від умінь викладача добирати актуальний та цікавий текстовий матеріал, розробляти ефективні завдання, враховуючи рівень мовної підготовки та індивідуально-психологічні особливості студентів- іноземців.
In the article the types of linguodidactic elaboration of linguistic material during the study of the Ukrainian as a foreign language are considered. It was found out that he effectively uses texts about Lesya Ukrainka in the educational process possible under the condition of communicative-activity approach. The limited use of texts in the education of foreign students, starting with the preparatory department was generalized. The system of creative tasks is offered; examples of independent works are given. It is proved that the success of teaching Ukrainian as a foreign language depends on the content of selected relevant and interesting text materials, effective tasks, teaching according to the level of language knowledge and individual psychological characteristics of foreign students.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35019
ISBN: 978-617-7196-31-9
Copyright owner: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
URL for reference material: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26
http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm
References (Ukraine): 1. Вітренко А. В. Основні компоненти лінгвокраїнознавчої компетенції. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. Вип. 29. С. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26 (дата звернення: 08.07.2019).
2. Данилюк Н. Міжмовні та міжкультурні паралелі на початковому етапі навчання української мови арабських студентів. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2016. Вип. 12. С. 257–264.
3. Федчик В. А. Художній текст як засіб навчання іноземних студентів української мови (початковий етап) - Електронний ресурс / В. А. Федчик. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm .
4. Швець Г. Тексти про Т.Шевченка й Шевченкові тексти в практиці навчання української мови іноземців. Науковий вісник Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. 2014. Вип.12. С.44-49.
5. Шелест Г. Ю. Вивчення української мови як іноземної: проблеми, нові методики, перспективи. Закарпатські філологічні студії. Вип. 3. Т. 1. С. 51–55.
References (International): 1. Vitrenko A. V. Osnovni komponenty linhvokrainoznavchoi kompetentsii. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh. 2013. Iss. 29. P. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26 (data zvernennia: 08.07.2019).
2. Danyliuk N. Mizhmovni ta mizhkulturni paraleli na pochatkovomu etapi navchannia ukrainskoi movy arabskykh studentiv. Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi. 2016. Iss. 12. P. 257–264.
3. Fedchyk V. A. Khudozhnii tekst yak zasib navchannia inozemnykh studentiv ukrainskoi movy (pochatkovyi etap) - Elektronnyi resurs, V. A. Fedchyk, Access mode : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm .
4. Shvets H. Teksty pro T.Shevchenka y Shevchenkovi teksty v praktytsi navchannia ukrainskoi movy inozemtsiv. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskomu natsionalnomu universyteti imeni Lesi Ukrainky. 2014. Iss.12. P.44-49.
5. Shelest H. Yu. Vyvchennia ukrainskoi movy yak inozemnoi: problemy, novi metodyky, perspektyvy. Zakarpatski filolohichni studii. Iss. 3. V. 1. P. 51–55.
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.