กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35019

ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.authorВінтонів, Тетяна
dc.contributor.authorГорохова, Тетяна
dc.coverage.temporal25–26 лютого 2021 року
dc.coverage.temporal25-26 February 2021
dc.date.accessioned2021-04-27T05:58:37Z-
dc.date.available2021-04-27T05:58:37Z-
dc.date.created2021-02-25
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.citationВінтонів Т. Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки / Тетяна Вінтонів, Тетяна Горохова // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 432–439. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
dc.identifier.isbn978-617-7196-31-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35019-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різновиди лінгводидактичного опрацювання лінгвокраїнознавчого матеріалу під час вивчення української мови як іноземної. З’ясовано, що ефективне використання текстів про Лесю Українку в навчальному процесі можливе за умови комунікативно-діяльнісного підходу. Обґрунтовано обмежене використання творів у навчанні студентів-іноземців, починаючи з підготовчого відділення. Запропоновано розробку творчих завдань, наведено приклади самостійних робіт. Доведено, що успіх викладання української мови як іноземної залежить від умінь викладача добирати актуальний та цікавий текстовий матеріал, розробляти ефективні завдання, враховуючи рівень мовної підготовки та індивідуально-психологічні особливості студентів- іноземців.
dc.description.abstractIn the article the types of linguodidactic elaboration of linguistic material during the study of the Ukrainian as a foreign language are considered. It was found out that he effectively uses texts about Lesya Ukrainka in the educational process possible under the condition of communicative-activity approach. The limited use of texts in the education of foreign students, starting with the preparatory department was generalized. The system of creative tasks is offered; examples of independent works are given. It is proved that the success of teaching Ukrainian as a foreign language depends on the content of selected relevant and interesting text materials, effective tasks, teaching according to the level of language knowledge and individual psychological characteristics of foreign students.
dc.format.extent432-439
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26
dc.relation.urihttp://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm
dc.subjectлінгвокраїнознавчий компонент
dc.subjectтекст
dc.subjectнавчальний текст
dc.subjectрепродуктивне спрямування
dc.subjectкомунікативна компетентність
dc.subjectlinguistic and cultural component
dc.subjecttext
dc.subjecteducational text
dc.subjectreproductive direction
dc.subjectcommunicative competence
dc.titleВикладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages8
dc.subject.udc378.147
dc.subject.udc811.161.2’243
dc.relation.references1. Вітренко А. В. Основні компоненти лінгвокраїнознавчої компетенції. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2013. Вип. 29. С. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26 (дата звернення: 08.07.2019).
dc.relation.references2. Данилюк Н. Міжмовні та міжкультурні паралелі на початковому етапі навчання української мови арабських студентів. Теорія і практика викладання української мови як іноземної. 2016. Вип. 12. С. 257–264.
dc.relation.references3. Федчик В. А. Художній текст як засіб навчання іноземних студентів української мови (початковий етап) - Електронний ресурс / В. А. Федчик. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm .
dc.relation.references4. Швець Г. Тексти про Т.Шевченка й Шевченкові тексти в практиці навчання української мови іноземців. Науковий вісник Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки. 2014. Вип.12. С.44-49.
dc.relation.references5. Шелест Г. Ю. Вивчення української мови як іноземної: проблеми, нові методики, перспективи. Закарпатські філологічні студії. Вип. 3. Т. 1. С. 51–55.
dc.relation.referencesen1. Vitrenko A. V. Osnovni komponenty linhvokrainoznavchoi kompetentsii. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh. 2013. Iss. 29. P. 138–143. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_26 (data zvernennia: 08.07.2019).
dc.relation.referencesen2. Danyliuk N. Mizhmovni ta mizhkulturni paraleli na pochatkovomu etapi navchannia ukrainskoi movy arabskykh studentiv. Teoriia i praktyka vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi. 2016. Iss. 12. P. 257–264.
dc.relation.referencesen3. Fedchyk V. A. Khudozhnii tekst yak zasib navchannia inozemnykh studentiv ukrainskoi movy (pochatkovyi etap) - Elektronnyi resurs, V. A. Fedchyk, Access mode : http://www.rusnauka.com/16_NPRT_2009/Philologia/47676.doc.htm .
dc.relation.referencesen4. Shvets H. Teksty pro T.Shevchenka y Shevchenkovi teksty v praktytsi navchannia ukrainskoi movy inozemtsiv. Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskomu natsionalnomu universyteti imeni Lesi Ukrainky. 2014. Iss.12. P.44-49.
dc.relation.referencesen5. Shelest H. Yu. Vyvchennia ukrainskoi movy yak inozemnoi: problemy, novi metodyky, perspektyvy. Zakarpatski filolohichni studii. Iss. 3. V. 1. P. 51–55.
dc.identifier.citationenVintoniv T., Horokhova T. (2021) Vykladannia ukrainskoi movy yak inozemnoi kriz pryzmu tvorchosti Lesi Ukrainky. Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 432-439 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationКиївський університет імені Бориса Грінченка (м. Київ, Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
dc.citation.spage432
dc.citation.epage439
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
VNPK_INA_2021_Vintoniv_T-Vykladannia_ukrainskoi_432-439.pdf1,44 MBAdobe PDFดู/เปิด
VNPK_INA_2021_Vintoniv_T-Vykladannia_ukrainskoi_432-439.djvu364,95 kBDjVuดู/เปิด
VNPK_INA_2021_Vintoniv_T-Vykladannia_ukrainskoi_432-439__COVER.png355,96 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น