Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33499
Title: Дослідження шляхів підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП Марковський М.М.
Other Titles: Research of ways to improve the quality and competitiveness of enterprise products, on the example of FOP Markovsky M.M.
Authors: Пельчер, Мар'яна Володимирівна
Pelcher, M. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пельчер М. В. Дослідження шляхів підвищення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ФОП Марковський М.М. : дипломна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / М. В. Пельчер. — Тернопіль : ТНТУ, 2020. — 89 с.
Bibliographic description (International): Pelcher M. V. Research of ways to improve the quality and competitiveness of enterprise products, on the example of FOP Markovsky M.M. : master's thesis in the speciality „073 — management“ / M.V. Pelcher. — Ternopil: TNTU, 2020. — 89 p.
Issue Date: 21-Des-2020
Submitted date: 25-Nov-2020
Date of entry: 26-Des-2020
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Сороківська, Олена Анатоліївна
Committee members: Островська, Галина Йосипівна
UDC: 330.341
Keywords: 073
менеджмент
конкурентна стратегія
конкурентоспроможність продукції
конкурентна перевага
підприємство
аналіз якості
ефективність управління
competitive strategy
product competitiveness
enterprise
competitive advantage
quality analysis
management efficiency
management
Abstract: Об'єкт дослідження - процес формування конкурентного статусу та якості продукції виробничого підприємства. Метою роботи є розроблення шляхів підвищення якості та конкурентоспроможності продукції «ФОП Марковський М.М.» (торгова марка «Ласунчик»). Предметом дослідження є теоретичні і прикладні засади управління процесом забезпечення якості та конкурентоспроможності продукції підприємства. Наукова новизна роботи полягає у поглибленні теоретичних засад управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Практичне значення результатів роботи полягає у розробленні проекту підвищення конкурентного статусу продукції шляхом удосконалення інформаційного наповнення веб-сайту досліджуваного підприємства, розробленні методів збільшення обсягів збуту продукції ТМ «Ласунчик», обґрунтуванні перспектив підвищення якості продукції для виходу ТМ «Ласунчик» на ринки європейських країн. Методи дослідження – експертне опитування, системно-структурний та статистичний аналіз, графічний і табличний методи. The object of study - the level of quality management and competitiveness of products. The work aims to study the theoretical foundations and practical aspects of improving the quality and competitiveness of products of an individual entrepreneur «Markovsky M.M.» (trademark «Lasunchyk»). The subject of the study is the theoretical and applied principles of managing the process of quality assurance and competitiveness of enterprise products. The scientific novelty of the work is to deepen the theoretical foundations of competitiveness. The practical significance of the results is to develop a project to improve the competitive status of products by improving the content of the website of the studied enterprise, developing methods to increase sales of TM «Lasunchyk», justification of prospects for improving the quality of products for entering the markets of European countries. Research methods - expert survey, system-structural and statistical analysis, graphical and tabular methods.
Content: Вступ …6. Розділ 1. Теоретичні засади управління конкурентоспроможністю продукції підприємства …8. 1.1. Дослідження необхідності формування конкурентної стратегії в системі управління конкурентоспроможністю продукції підприємства…8. 1.2 Сутність та фактори конкурентоспроможності продукції підприємства…14. 1.3 Зарубіжний досвід формування конкурентоспроможності продукції підприємства…20. Розділ 2. Аналіз особливостей формування конкурентоспроможності продукції ФОП Марковський М.М…23. 2.1 Загальна характеристика та аналіз конкурентних переваг продукції підприємства…23. 2.2 Аналіз якості, обсягів виробництва та конкурентоспроможності продукції ТМ «Ласунчик»…30. 2.3 Дослідження фінансового забезпечення конкурентоспроможної діяльності підприємства…37. Розділ 3. Підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю та якістю продукції підприємства…43. 3.1 Підвищення конкурентного статусу продукції шляхом удосконалення інформаційного наповнення веб-сайту досліджуваного підприємства…43. 3.2 Розроблення методів збільшення обсягів збуту продукції ТМ «Ласунчик»…54. 3.3 Обґрунтування перспектив підвищення якості продукції для виходу ТМ «Ласунчик» на ринки європейських країн…62. Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях…72. 4.1 Організація діяльності з охорони праці на «ФОП Марковський М.М.» (ТМ «Ласунчик»)…72. 4.2 Організація і проведення заходів, які спрямовані на зниження впливу надзвичайних ситуацій на діяльність виробничого підприємства…76. Висновки та пропозиції…83. Бібліографія…85.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33499
Copyright owner: © Пельчер М.В., 2020
References (Ukraine): 1. Аренков И. Конкурентные преимущества фирмы / И. Аренков. – М.: ОАО «Типография «НОВОСТИ»», 2018. – 256 с. 2. Багієв Г. Методи генерації інноваційних ідей як засіб підвищення конкурентоспроможності товарів вітчизняних виробників / Г. Багієв // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 1. – С. 122. 3. Томілов В. Концептуальні засади формування конкурентної стратегії підприємства / В. Томілов // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2015. – № 3 (15). – С. 3 – 11. 4. Ансофф И.: Стратегическое управление // Электронная публикация: Центр гуманитарных технологий.  20.02.2012. URL: https://gtmarket.ru/laboratory/basis/4155 5. Эндрюс, Кеннет Ричмонд. Корпоративная стратегия: основные нематериальные активы, McKinsey Quarterly.  М.: «Осмос», 2014.  254 с. 6. Chandler A.D. Strategy and Structure: Chapters in the History of the Industrial Enterprise (Cambridge, MA: MIT Press, 2016), р. 297. 7. Гаркавенко С. Маркетинг : [підручник] / С. Гаркавенко. – 5-те вид. доп. – К. : Лібра, 2017. – 720 с. 8. Дименко Р. Конкурентні стратегії як засіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Р. Дименко // Економіка розвитку. – 2011. – № 3 (39). 9. Ґріфін P. Основи менеджменту : [підручник] / Р. Ґріфін ; наук. ред. В. Яцура, Д. Олесневич – Львів : БаК, 2013. – 624 с. 10. Должанський І. Конкурентоспроможність фірми : [навч. посібник] / І. Должанський, Т. Загородна. – К. : Центр навчальної літератури, 2016. – 384 с. 11. Конкурентоспроможність продукції скотарства і птахівництва України в системі євроінтеграції : [монографія] / [М.М. Ільчук, І.А. Коновал, І.В. Мельникова та ін.]. – К. : Вид-во ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2015. – 321 с. 12. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : [навч. посіб.] / Л.В. Балабанова, В.В. Холод. – К. : ВД «Професіонал», 2016. – 448 с. 13. Драган О.І. Управління конкурентоспроможністю підприємств: теоретичні аспекти : [монографія] / О.І. Драган. – К. : ДАКККіМ, 2018. – 160 с. 14. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации : [учебное пособие]/ Р.А. Фатхутдинов. – М. : Эксмо, 2014. – 544 с. 15. Гринь В.І. Сутність та фактори конкурентоспроможності продукції сільськогосподарських підприємств / В.І. Гринь // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2012. – Вип. 2 (5). – Т. 3. – С. 87–92. 16. Стратегічне управління : [навч. посіб.] / [Л.Є. Довгань, Ю.В. Каракай, Л.П. Артеменко]. – 2-ге вид. – К. : Центр учбової літератури, 2019. – 440 с. 17. Башук Г.О. Економіко-інноваційна модель конкурентоспроможності продукції в Україні / Г.О. Башук // Економіка та держава. – 2014. – № 6. – С. 102–106. 18. Гузар Б.С. Основні фактори впливу на конкурентоспроможність продукції / Б.С. Гузар, О.С. Цикалюк // Інноваційна економіка. – 2012. – № 11. – С. 277–280. 19. Внутрішній економічний механізм фірми : [навч. посібник] / [М. Грещак, О. Гребешкова, О. Коцюба] ; за ред. Μ. Грещака. – К. : КНЕУ, 2017. – 228 с. 20. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення : [монографія] / за заг. ред. О.Г. Янкового. – О. : Атлант, 2013. – 470 с. 21. Мокроносов А.Г. Конкуренция и конкурентоспособность : [учебное пособие] / А.Г. Мокроносов, И.Н. Маврина. – Екатеринбург : Изд-во Урал ун-та, 2014. – 194 с. 22. Піддубна Л.І. Конкурентоспроможність економічних систем: теорія, механізм регулювання та управління : [монографія] / Л.І. Піддубна. – Х. : ІНЖЕК, 2017. – 368 с. 23. Портер М.Э. Конкуренция / М.Э. Портер; пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2015. – 608 с. 24. Україна майже на чверть збільшила виробництво морозива // Інформаційно-аналітичний портал про молочний бізнес в Україні та світі. [Електронний ресурс].  Режим доступу: http://milkua.info/uk/post/ukraina-majze-na-cvert-zbilsila-virobnictvo-moroziva. 25. Сучасні технології молочних продуктів: підручник/ О.А. Савченко, О.В. Грек, О.О. Красуля. – К.; ЦП «Компринт», 2017.– 218 с. 26. Аналіз ринку морозива в Україні. 2019 рік. // Аналітика ринків та фінансовий консалтинг. [Електронний ресурс].  Режим доступу: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-morozhenogo-ukrainy-2019-god. 27. Українські виробники почали продавати більше морозива до ЄC // Інтернет-видання ZAHID.NET [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zaxid.net/ukrayinski_virobniki_pochali_prodavati_bilshe_moroziva_do_yevropeyskogo_soyuzu_n1463753 28. Азоев Г. Конкурентные преимущества фирмы / Г. Азоев, А. Челенков. – М. : ОАО «Типография «НОВОСТИ»», 2000. – 256 с. 29. Методика організації науково-дослідної роботи / [Г. Артемчик, В. Курило, М. Кочерган]. – К., 2000. –146 с. 30. Батрак М. Методи генерації інноваційних ідей як засіб підвищення конкурентоспроможності товарів вітчизняних виробників / М. Батрак // Формування ринкових відносин в Україні. – 2011. – № 1. – С. 122. 31. Благун І. Концептуальні засади формування конкурентної стратегії підприємства / І. Благун, Л. Гринів // Регіональна бізнес-економіка та управління. – 2012. – № 3 (15). – С. 3–11.
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:073 — менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Авторська довідка Пельчер.pdfАвторська довідка Пельчер М.В.250,1 kBAdobe PDFView/Open
Робота Пельчер М., гр. БМм-61 (Elartu).pdfМагістерська робота Пельчер М.В.1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools