Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33157

Titre: Програми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесу
Autre(s) titre(s): Customer loyalty programs as a tool of hotel business development
Auteur(s): Островська, Галина
Веретик, Андрій
Садова, Оксана
Ostrovska, Halyna
Veretyk, Andriy
Sadova, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Островська Г. Програми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесу / Островська Галина, Веретик Андрій, Садова Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 166–167. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Ostrovska H., Veretyk A., Sadova O. (2020) Prohramy loialnosti kliientiv yak instrument rozvytku hotelnoho biznesu [Customer loyalty programs as a tool of hotel business development]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 166-167 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 16-nov-2020
Date of entry: 13-déc-2020
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 338.488.2
640.412
Number of pages: 2
Page range: 166-167
Start page: 166
End page: 167
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33157
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.