Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33157

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorОстровська, Галина
dc.contributor.authorВеретик, Андрій
dc.contributor.authorСадова, Оксана
dc.contributor.authorOstrovska, Halyna
dc.contributor.authorVeretyk, Andriy
dc.contributor.authorSadova, Oksana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:57Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:57Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationОстровська Г. Програми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесу / Островська Галина, Веретик Андрій, Садова Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 166–167. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33157-
dc.format.extent166-167
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleПрограми лояльності клієнтів як інструмент розвитку готельного бізнесу
dc.title.alternativeCustomer loyalty programs as a tool of hotel business development
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.488.2
dc.subject.udc640.412
dc.identifier.citationenOstrovska H., Veretyk A., Sadova O. (2020) Prohramy loialnosti kliientiv yak instrument rozvytku hotelnoho biznesu [Customer loyalty programs as a tool of hotel business development]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 166-167 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage166
dc.citation.epage167
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Collection(s) :XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.