Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33147

Tytuł: Туристичний продукт як об'єкт маркетингових досліджень
Inne tytuły: Tourist product as an object of marketing research
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Кулик, Юлія Романівна
Golda, Nadiya
Kulyk, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Туристичний продукт як об'єкт маркетингових досліджень / Голда Надія, Кулик Юлія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 148–149. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Golda N., Kulyk Y. (2020) Turystychnyi produkt yak obiekt marketynhovykh doslidzhen [Tourist product as an object of marketing research]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 148-149 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 148-149
Główna strona: 148
Strona końcowa: 149
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33147
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi