Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33147

Título : Туристичний продукт як об'єкт маркетингових досліджень
Otros títulos : Tourist product as an object of marketing research
Autor : Голда, Надія Михайлівна
Кулик, Юлія Романівна
Golda, Nadiya
Kulyk, Yuliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Туристичний продукт як об'єкт маркетингових досліджень / Голда Надія, Кулик Юлія // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 148–149. — (Маркетингові технології підприємств сфери послуг).
Bibliographic description (International): Golda N., Kulyk Y. (2020) Turystychnyi produkt yak obiekt marketynhovykh doslidzhen [Tourist product as an object of marketing research]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 148-149 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Fecha de publicación : 16-nov-2020
Date of entry: 13-dic-2020
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 148-149
Start page: 148
End page: 149
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33147
Content type: Conference Abstract
Aparece en las colecciones: XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.