Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33133

Title: Методика побудови стратегії просування бренду в інтернеті
Other Titles: Methodology of building a strategy for brand promotion on the internet
Authors: Новік, Яна
Novik, Yana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Новік Я. Методика побудови стратегії просування бренду в інтернеті / Новік Яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 122–123. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Novik Y. (2020) Metodyka pobudovy stratehii prosuvannia brendu v interneti [Methodology of building a strategy for brand promotion on the internet]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 122-123 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 16-Νοε-2020
Date of entry: 13-Δεκ-2020
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 122-123
Start page: 122
End page: 123
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33133
References (Ukraine): 1. Кравчук М. Н. Комплексне онлайн-просування - шлях до лідерства на ринку / М. Н. Кравчук // Інтернет-маркетинг. - 2013. - № 5. - С. 262-268.
2. Москаєв А. В. Міняємо Інтернет-маркетинг на Інтернет плюс маркетинг / А. В. Москаєв // Маркетинг і маркетингові дослідження. - 2013. - № 5. - С. 384-389.
3. Котлер Ф. Основи маркетингу / Ф. Котлер. - М .: Вільямс, 2009. -1072 с.
References (International): 1. Kravchuk M. N. Kompleksne onlain-prosuvannia - shliakh do liderstva na rynku, M. N. Kravchuk, Internet-marketynh, 2013, No 5, P. 262-268.
2. Moskaiev A. V. Miniaiemo Internet-marketynh na Internet plius marketynh, A. V. Moskaiev, Marketynh i marketynhovi doslidzhennia, 2013, No 5, P. 384-389.
3. Kotler F. Osnovy marketynhu, F. Kotler, M ., Viliams, 2009. -1072 p.
Content type: Conference Abstract
Εμφανίζεται στις συλλογές:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα