Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33133

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовік, Яна
dc.contributor.authorNovik, Yana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationНовік Я. Методика побудови стратегії просування бренду в інтернеті / Новік Яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 122–123. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33133-
dc.format.extent122-123
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleМетодика побудови стратегії просування бренду в інтернеті
dc.title.alternativeMethodology of building a strategy for brand promotion on the internet
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.relation.references1. Кравчук М. Н. Комплексне онлайн-просування - шлях до лідерства на ринку / М. Н. Кравчук // Інтернет-маркетинг. - 2013. - № 5. - С. 262-268.
dc.relation.references2. Москаєв А. В. Міняємо Інтернет-маркетинг на Інтернет плюс маркетинг / А. В. Москаєв // Маркетинг і маркетингові дослідження. - 2013. - № 5. - С. 384-389.
dc.relation.references3. Котлер Ф. Основи маркетингу / Ф. Котлер. - М .: Вільямс, 2009. -1072 с.
dc.relation.referencesen1. Kravchuk M. N. Kompleksne onlain-prosuvannia - shliakh do liderstva na rynku, M. N. Kravchuk, Internet-marketynh, 2013, No 5, P. 262-268.
dc.relation.referencesen2. Moskaiev A. V. Miniaiemo Internet-marketynh na Internet plius marketynh, A. V. Moskaiev, Marketynh i marketynhovi doslidzhennia, 2013, No 5, P. 384-389.
dc.relation.referencesen3. Kotler F. Osnovy marketynhu, F. Kotler, M ., Viliams, 2009. -1072 p.
dc.identifier.citationenNovik Y. (2020) Metodyka pobudovy stratehii prosuvannia brendu v interneti [Methodology of building a strategy for brand promotion on the internet]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 122-123 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage122
dc.citation.epage123
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.