このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33130

ชื่อเรื่อง: Стратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережах
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Strategic planning of marketing activities in social networks
ผู้แต่ง: Івасик, Катерина
Ivasyk, Kateryna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Івасик К. Стратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережах / Івасик Катерина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 118–119. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
Bibliographic description (International): Ivasyk K. (2020) Stratehichne planuvannia marketynhovoi diialnosti v sotsmerezhakh [Strategic planning of marketing activities in social networks]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 118-119 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 16-พฤศ-2020
Date of entry: 13-ธัน-2020
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339
Number of pages: 2
Page range: 118-119
Start page: 118
End page: 119
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33130
URL for reference material: https://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
http://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
References (Ukraine): 1). 5 інструментів інтернет-маркетингу, про які повинен знати кожен власник бізнесу [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
2). Божкова В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових Підприємств: Сумський державний університет, 2011. — С. 40 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
References (International): 1). 5 instrumentiv internet-marketynhu, pro yaki povynen znaty kozhen vlasnyk biznesu [Electronic resource], Access mode: https://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
2). Bozhkova V. Stratehichne planuvannia marketynhovykh komunikatsii innovatsiinoi produktsii promyslovykh Pidpryiemstv: Sumskyi derzhavnyi universytet, 2011, P. 40 [Electronic resource], Access mode: http://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTPSNTS_2020_Ivasyk_K-Strategic_planning_of_marketing_118-119.pdf626,17 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Ivasyk_K-Strategic_planning_of_marketing_118-119.djvu22,81 kBDjVuดู/เปิด
MTPSNTS_2020_Ivasyk_K-Strategic_planning_of_marketing_118-119__COVER.png277,78 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น