Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33130

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorІвасик, Катерина
dc.contributor.authorIvasyk, Kateryna
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:53Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationІвасик К. Стратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережах / Івасик Катерина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 118–119. — (Стратегічні маркетингові пріоритети розвитку бізнесу).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33130-
dc.format.extent118-119
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.relation.urihttps://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
dc.relation.urihttp://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
dc.titleСтратегічне планування маркетингової діяльності в соцмережах
dc.title.alternativeStrategic planning of marketing activities in social networks
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339
dc.relation.references1). 5 інструментів інтернет-маркетингу, про які повинен знати кожен власник бізнесу [електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
dc.relation.references2). Божкова В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових Підприємств: Сумський державний університет, 2011. — С. 40 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
dc.relation.referencesen1). 5 instrumentiv internet-marketynhu, pro yaki povynen znaty kozhen vlasnyk biznesu [Electronic resource], Access mode: https://www.itkagency.com/5-instrumentiv-internet-marketyngu/
dc.relation.referencesen2). Bozhkova V. Stratehichne planuvannia marketynhovykh komunikatsii innovatsiinoi produktsii promyslovykh Pidpryiemstv: Sumskyi derzhavnyi universytet, 2011, P. 40 [Electronic resource], Access mode: http://Essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/22236/1/Diss.pdf
dc.identifier.citationenIvasyk K. (2020) Stratehichne planuvannia marketynhovoi diialnosti v sotsmerezhakh [Strategic planning of marketing activities in social networks]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 118-119 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage118
dc.citation.epage119
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Koleksiyonlarda Görünür:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.