Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33123

Tytuł: Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Inne tytuły: Branding a way to increase the competitiveness of the enterprise
Authors: Шундаревська, Христина
Shundarevska, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шундаревська Х. Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Шундаревська Христина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 104–105. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Shundarevska K. (2020) Endynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Branding a way to increase the competitiveness of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 104-105 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 104-105
Główna strona: 104
Strona końcowa: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33123
Związane URL literatura: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
Wykaz piśmiennictwa: 1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу //Галицький економічний вісник, 2013. – №3. – С.133-138.
2. Буковський І. Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
References: 1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu //Galician economic bulletin, 2013, No 3, P.133-138.
2. Bukovskyi I. Efektyvnyi brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi