Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33123

Titulua: Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства
Beste titulu batzuk: Branding a way to increase the competitiveness of the enterprise
Egilea: Шундаревська, Христина
Shundarevska, Khrystyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Шундаревська Х. Ендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства / Шундаревська Христина // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 104–105. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Shundarevska K. (2020) Endynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva [Branding a way to increase the competitiveness of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 104-105 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Gordailuaren-data: 16-Nov-2020
Date of entry: 13-Dec-2020
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 104-105
Start page: 104
End page: 105
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33123
URL for reference material: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Брендинг вищого навчального закладу //Галицький економічний вісник, 2013. – №3. – С.133-138.
2. Буковський І. Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
References (International): 1. Semeniuk S. Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu //Galician economic bulletin, 2013, No 3, P.133-138.
2. Bukovskyi I. Efektyvnyi brendynh yak sposib pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/26214/2/MTPSS_2018_Bukovskyi_IEfficient_branding_as_a_61-62.pd
Content type: Conference Abstract
Bildumetan azaltzen da:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.