Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33121

Titel: Упаковка як елемент мерчандайзингу
Övriga titlar: Packaging as an element of marchandising
Författare: Буранич, Олег
Бурліцька, Оксана Петрівна
Buranych, Oleg
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Буранич О. Упаковка як елемент мерчандайзингу / Буранич Олег, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 8–9. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Buranych O., Burlitska O. (2020) Upakovka iak element merchandaizinhu [Packaging as an element of marchandising]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 8-9 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Utgivningsdatum: 16-nov-2020
Date of entry: 13-dec-2020
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 8-9
Start page: 8
End page: 9
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33121
Content type: Conference Abstract
Samling:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!