Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33121

Tytuł: Упаковка як елемент мерчандайзингу
Inne tytuły: Packaging as an element of marchandising
Authors: Буранич, Олег
Бурліцька, Оксана Петрівна
Buranych, Oleg
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Буранич О. Упаковка як елемент мерчандайзингу / Буранич Олег, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 8–9. — (Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід).
Bibliographic description (International): Buranych O., Burlitska O. (2020) Upakovka iak element merchandaizinhu [Packaging as an element of marchandising]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 8-9 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 8-9
Główna strona: 8
Strona końcowa: 9
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33121
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi