Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119

Tytuł: Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства
Inne tytuły: Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise
Authors: Володимир, Фалович
Павло, Ядчишин
Volodymyr, Falovych
Pavlo, Yadchyshyn
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Володимир Ф. Особливості маркетингового дослідження конкурентної стратегії підприємства / Володимир Фалович, Павло Ядчишин // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 98–99. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Volodymyr F., Pavlo Y. (2020) Osoblyvosti marketynhovoho doslidzhennia konkurentnoi stratehii pidpryiemstva [Features of marketing research of competitive strategy of the enterprise]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 98-99 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 98-99
Główna strona: 98
Strona końcowa: 99
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33119
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi