Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33101

Pealkiri: Сутність купівельної поведінки споживача
Teised pealkirjad: The essence of consumer buying behavior
Autor: Боднар, Дмитро
Бурліцька, Оксана Петрівна
Bodnar, Dmytro
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Боднар Д. Сутність купівельної поведінки споживача / Боднар Дмитро, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 62–63. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
Bibliographic description (International): Bodnar D., Burlitska O. (2020) Sutnist kupivelnoi povedinky spozhyvacha [The essence of consumer buying behavior]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 62-63 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Conference/Event: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Ilmumisaasta: 16-nov-2020
Date of entry: 13-det-2020
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 62-63
Start page: 62
End page: 63
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33101
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.