Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33101

Record completo di tutti i metadati
Campo DCValoreLingua
dc.contributor.authorБоднар, Дмитро
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBodnar, Dmytro
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.coverage.temporal16 листопада 2020 року
dc.coverage.temporal16 November 2020
dc.date.accessioned2020-12-13T11:53:48Z-
dc.date.available2020-12-13T11:53:48Z-
dc.date.created2020-11-16
dc.date.issued2020-11-16
dc.identifier.citationБоднар Д. Сутність купівельної поведінки споживача / Боднар Дмитро, Бурліцька Оксана // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 62–63. — (Маркетингові технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності промислових підприємств).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33101-
dc.format.extent62-63
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
dc.titleСутність купівельної поведінки споживача
dc.title.alternativeThe essence of consumer buying behavior
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.identifier.citationenBodnar D., Burlitska O. (2020) Sutnist kupivelnoi povedinky spozhyvacha [The essence of consumer buying behavior]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 62-63 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage62
dc.citation.epage63
dc.citation.conferenceⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
È visualizzato nelle collezioni:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.