Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33090

Tytuł: Інтернет-технології в туризмі
Inne tytuły: Internet technologies in tourism
Authors: Ожібко, Мар’яна
Ozhibko, Mariana
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Ожібко М. Інтернет-технології в туризмі / Ожібко Мар’яна // МТПСНТС, 16 листопада 2020 року. — Т. : ТНТУ, 2020. — С. 40–41. — (Інтернет технології як основа та рушійна сила розвитку сучасного підприємництва).
Bibliographic description: Ozhibko M. (2020) Internet-tekhnolohii v turyzmi [Internet technologies in tourism]. MTPSNTS (Tern., 16 November 2020), pp. 40-41 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2020
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅠ регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅠ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 16-lis-2020
Date of entry: 13-gru-2020
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 16 листопада 2020 року
16 November 2020
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 40-41
Główna strona: 40
Strona końcowa: 41
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33090
Wykaz piśmiennictwa: 1. Шпилик С.В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства / С.В.Шпилик // Галицький економічний вісник. — Тернопіль : ТНТУ, 2015. — № 2. — С. 206-217
2. Виноградов А.А. Маркетинг в Интернет // Маркетинг и реклама. – 1999. – №4. – С.37-42.
3. Ванштейн Г. Интернет как фактор общественных трансформаций / Г. Ванштейн // МЭ и МО. – 2002. – №7. – С.17.
4. Дурович А.П. Маркетинг в туризме: Учебное пособие / А.П. Дурович. – Минск: Новое знание, 2003. – 496 с.
References: 1. Shpylyk S.V. Internet yak efektyvnyi marketynhovyi instrument suchasnoho pidpryiemstva, S.V.Shpylyk, Galician economic bulletin, Ternopil : TNTU, 2015, No 2, P. 206-217
2. Vinohradov A.A. Marketinh v Internet, Marketinh i reklama, 1999, No 4, P.37-42.
3. Vanshtein H. Internet kak faktor obshchestvennykh transformatsii, H. Vanshtein, ME i MO, 2002, No 7, P.17.
4. Durovich A.P. Marketinh v turizme: Uchebnoe posobie, A.P. Durovich, Minsk: Novoe znanie, 2003, 496 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:XІ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2020)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi